dialiw 5 years ago Dark Baran bo Odar 393 Gönderi birinci sezonu izledigimde fav dizilerime direkt girmisti ama iki ve üçüncü sezonu izledikten sonra hayal kırıklıgı yasadım. ozellikle ücüncü sezonu izlerjen cok sıkıldım sadece son bolum guzeldi🤧😜
dialiw 6 years ago Bülbülü Öldürmek Harper Lee 93 Gönderi genel olarak guzel ama yavas ilerlemesi beni sıktı. bu yuzden aylarca bitiremedim😤😢
dialiw 6 years ago 11.22.63 J.J. Abrams 366 Gönderi cok guzel ozellikle son bolumdeki sahneler final harıka👏💗