o kadar sıkıcıydı kiii of arkadaslar anlamak icin baya beyin patlattim basta mis gibi sel falan diye ilerliodu sonra bambaska bir seye dondu film cok garipti izledigim en kotu kore filmiydi ya bu kadindan hic boyle bi film beklemiodum farkli…devamıo kadar sıkıcıydı kiii of arkadaslar anlamak icin baya beyin patlattim basta mis gibi sel falan diye ilerliodu sonra bambaska bir seye dondu film cok garipti izledigim en kotu kore filmiydi ya bu kadindan hic boyle bi film beklemiodum farkli bir sey yapmak icin sacmalanmis gibi
5/10
az once stranger things 3. sezonu bitirdim arkadaslad 😭😭😭 durup durup agliyorum ya kahroldum ya hopper o mektup neee 😭😭😭😭 biri gozyaslqrimi durdursun 😭😭😭
uzun zaman sonra izledigim en iyi guncel diziydi ya BAYILDIM ilk bolum anlamadigim icin biraz sıkılmıstım AMA SAKIN BIRAKMAYIN sonra o kadaar guzellesiyor kii 😭😭😭 ay cok baglandim diziye bununla yatip bununla kalkiyorum nasil beklicem 1 yil 😭😭😭 bu dizinin…devamıuzun zaman sonra izledigim en iyi guncel diziydi ya BAYILDIM ilk bolum anlamadigim icin biraz sıkılmıstım AMA SAKIN BIRAKMAYIN sonra o kadaar guzellesiyor kii 😭😭😭 ay cok baglandim diziye bununla yatip bununla kalkiyorum nasil beklicem 1 yil 😭😭😭 bu dizinin fanlarinin yaptigi editler hicbir dizinin fanlarinda yok bu arada SUPER EDIT YAPIYORLAR editleri o kadar cok izledim ki ezberimdeler en sevdigim pıst yavru ilya editi ✋🏻 keko ilya bi baska mlsf neyse iste IZLEYIN
10/10
izlerken coook sıkıldım yine abidik gubidik alt mesajlı sıkıcı filmlerden iste bunda alt mesaj falan da değil direkt soylenmis aslinda anlatilmak istenen ama yani arkdslar cok sıkıldım mlsf bana gecmiyor boyle filmler ya eglenemiyorum mlsf eglenmek benim icin bir seyleri…devamıizlerken coook sıkıldım yine abidik gubidik alt mesajlı sıkıcı filmlerden iste bunda alt mesaj falan da değil direkt soylenmis aslinda anlatilmak istenen ama yani arkdslar cok sıkıldım mlsf bana gecmiyor boyle filmler ya eglenemiyorum mlsf eglenmek benim icin bir seyleri anlamaktan daha onemli sanirim 😔✋🏻
4/10
sinemadan cikar cikmaz hemen yaziyorum ARKADASLAR BA YIL DIM SUPERDI o kadar eglendim ki izlerkeenn cok guldum cok duygulandim tum duygulari yasadim resmen 🥹 OZELLIKLE BENIM SÜRÜM SENSIN KISMI 😭😭😭 AGLADIM GERCEKTEN 😭 ilk film kadar keyifliydii kesiinn gidin kesinn!!!!…devamısinemadan cikar cikmaz hemen yaziyorum
ARKADASLAR BA YIL DIM SUPERDI
o kadar eglendim ki izlerkeenn cok guldum cok duygulandim tum duygulari yasadim resmen 🥹 OZELLIKLE BENIM SÜRÜM SENSIN KISMI 😭😭😭 AGLADIM GERCEKTEN 😭 ilk film kadar keyifliydii kesiinn gidin kesinn!!!!
10/10 🥳🥳🥳
ya niye kimse maxton hall hakkinda konusmuyorr 😭heyecanla beklemistim ilk sezon gibi herkes bunu konusur sanmistim ama kimse konusmuyor 😭😭😭 neyse ilk konusan ben oliyimm 🥳 arkdslar oncelikle ilk sezon gibi wattpad kokmuyordu bencee hele ilk 3 bolumu baya iyiydi…devamıya niye kimse maxton hall hakkinda konusmuyorr 😭heyecanla beklemistim ilk sezon gibi herkes bunu konusur sanmistim ama kimse konusmuyor 😭😭😭 neyse ilk konusan ben oliyimm 🥳
arkdslar oncelikle ilk sezon gibi wattpad kokmuyordu bencee hele ilk 3 bolumu baya iyiydi dram agirlikli olunca falan garipti ☹️ ya ben rubynin her olayda jamesten uzaklasmasindan da cok sıkıldım acikcasi cocugun sucu yok ama ondan uzaklasiyor falan mal misin yani kizim bi dur ✋🏻 ay bence sonu da cok korkunctuu asla boyle bi son beklemiodum herkes ihtimal veriyormus ama hic aklima gelmemisti jamesin babasinin yapamayacagi sey yok gercekten bencil kotu kalpli herif yok ol 👎🏻👎🏻👎🏻 cok uzuluyorum rubyme tum cabalari bosa gidiyor kizimin 😔 guzeldi bence ama ilk sezonun tadinda degildi mlsf 3. sezon umarim ilk sezonun tadinda olur 🤌🏻
1. sezon 9/10
2. sezon 7/10 her seye 7 puan veriyorum ya ama her sey 7 puani hak ediyor???? of
ay arkadaslar bu neydi boylee 🫣 ya oncelikle bence baslari sıkıcıydı ama son yarim saat hizli akti 🫡 sonu tahmin edilebilirdi bence az cok tahmin etmistim ama son kismi baya iyi islemisler bence 🤌🏻 bu filmi hep en korkutucu filmler…devamıay arkadaslar bu neydi boylee 🫣 ya oncelikle bence baslari sıkıcıydı ama son yarim saat hizli akti 🫡 sonu tahmin edilebilirdi bence az cok tahmin etmistim ama son kismi baya iyi islemisler bence 🤌🏻 bu filmi hep en korkutucu filmler listesinde goruyordum e haliyle cok korkunc bir sey bekliodum ama ortalamaydi bence korkusu o kadar waow olmadim yani ama yine de izleniirr 🤝🏻 guzeldi gerdi ama bi korku seansi degilsin maalesef 😔 7/10
sirf o zamanlar hoslandigim cocuk tom holland sevio eger konusursak konuscak ortak bisi olsun diye izlemistim konusmadik guzeldi bence ama bazi yerlerde sıkıldım biraz aksiyon sevmedigim icin olabilir ama yine de guzeldi tom holland olunca izlettiriyor 🫠 7/10