Hayatımda ilk izlediğim film sanırım king kong. Film çıktığında ben 3 yaşındaymışım. 7-8 kere izlemişimdir ve tekrar izlemeye devam edebileceğim kadar iyi bir film.
Hindenburg felaketini anlatan film tadında bir national geographic belgeseli var. Bu uygulamaya o belgesel eklenmemiş. İsmi hindenburg felaketi ve hidrojen izlenmesini tavsiye ederim. Zeplinin nasıl ve neden düştüğünü anlatıyor.
Kimsesiz çocuk remi izlediğim en iyi filmlerden birisi. Tam bir aile filmi izlenmesini şiddetle tavsiye ederim. Remi fakir bir aile tarafından sahiplenilmiştir. Eski bir kemancı remiyi sahiplenir...
Muhteşem bir film 2001 bir yılında çekilmiş bile olsa izlerken rahatsız olmazsınız çünkü sizi filme kitleyen şey grafikleri değil hikayesi. Amerikaya göç eden soylu bir ingiliz ailesinden olan leopold geleceğe gider...
Kingsman serisi tadında komik ajan filmi. İzlemeye değer bir film olduğunu düşünüyorum. İzlemeden önce beğenip beğenmeyeceğinizi fragmanını izleyerek görebilirsiniz. İzlerken eğlenip keyof alabileceğiniz bir film olduğunu düşünüyorum tavsiye ederim.
Bu film hakkında konuşmasaydım olmazdı. İğrenç bir filmdi izlerken baya korktuğumu söyleyebilirim hatta yarım bırakmıştım. İğrenç derken gerçektende mide bulandıran sahneleri mevcut. Şeytanlı meytanlı bir film ancak ruh hastasıysanız tavsiye ederim.
2. Dünya savaşı bittikten sonra amerikan-rus casuslar arasında bir takas gerçekleştirilecektir. Casuslar arasında takası gerçekleştirecek olan amerikalı diplomatı ve başarısını konu alıyor. Diplomat üzerindeki baskıyı anlatmıyor adeta yaşatıyor. En beğendiğim filmlerden birisi. Şu ana kadar bu filmi izlemeyenler, izledikten sonra…devamı2. Dünya savaşı bittikten sonra amerikan-rus casuslar arasında bir takas gerçekleştirilecektir. Casuslar arasında takası gerçekleştirecek olan amerikalı diplomatı ve başarısını konu alıyor. Diplomat üzerindeki baskıyı anlatmıyor adeta yaşatıyor. En beğendiğim filmlerden birisi. Şu ana kadar bu filmi izlemeyenler, izledikten sonra kendilerine neden şu ana kadar izlemedim diye kızacaklarına eminim.
Bu film için yorum yapılmamasına çok şaşırdım izlediğim en iyi film mi bilmem fakat izlediğim en iyi filmlerden birisidir. İlk kez tv üzerinden izlediğim bu filmi sanırım 3 kez izledim. Bir film kendisini tekrar izletiriyorsa bu filmin güzel olduğu mânasına…devamıBu film için yorum yapılmamasına çok şaşırdım izlediğim en iyi film mi bilmem fakat izlediğim en iyi filmlerden birisidir. İlk kez tv üzerinden izlediğim bu filmi sanırım 3 kez izledim. Bir film kendisini tekrar izletiriyorsa bu filmin güzel olduğu mânasına gelir. Bu filmi izlemeyenler diyebileceğim tek şey bu filmi izlemedem mezara gitmeyin.