Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
(@)
Joined at
Followers Following
Post
Movie
Serie
Book
filmmatik 1 year ago
Yabancı dil hakkında çok önemli şeyler söyleyeceğim. Ben ingilizce bilsem dahi ingilizce bildiğimi söylemem çünkü ne kadar bildiğimi bilmem. Bir insan öğrendikçe kendi algılarındaki lügatı gelişir ve detaylardan ötürü ifade etmekte daha fazla zorlanmaya başlar ve eğer konuşursa hep eksik…devamı
filmmatik 1 year ago
"Kişi kendinden bilir işi" işte bu sebeple ne muhalefet nede iktidar ikiside aynı bokun lacivertidir. İnsanlar sürekli, insanlar hakkında neyi söylüyorsa, neyi düşünüyorsa zamanla ona dönüşüyor. Birisi diyorsa çalıyorlar diye, kendiside kendisi için çalacağını anlatmaya, ifade etmeye çalışıyordur. İnsanı kötü…devamı
filmmatik 1 year ago
Çok komik bir şey anlatacağım(!). Zamanında bir memur varmış, bu memur iktidara çok kızıyormuş, sürekli daha fazlasını istiyormuş ve emeklerinin karşılığını alamadığını düşünüyormuş. Bu sebeple muhalefeti destekliyormuş. İşi ise düzeni sağlamak için rapor hazırlamakmış, sonra kendi sahip olamadığı şeylerin acısını…devamı
filmmatik 1 year ago
İyi bayramlar, yine bir kurban bayramında her zamanki gibi kurbanın kesimini arabanın içinden bekliyorum. Şu anda boğaların sesini ve bileylenen bıçakların sesini duyabiliyorum. Bileylenen bıçakların sesi sanki kuzu melemeleri gibi geliyor. Ne kadar çok üzülürsem hazreti İbrahimin oğlunu kurban etmesi…devamı
filmmatik 1 year ago
Efsane bir manga önereceğim. If AI ruled the world (eğer dünyayı yapay zeka yönetseydi) bu mangayı okuyun çünkü yapayzeka ve insanın aslında aynı olduğunu gayet açık bir şekilde anlatıyor. Teolojik, sosyolojik ve psikolojik olarak devrim niteliğinde. Yazar öyle güzel kurgulamış…devamı
filmmatik 1 year ago
To Be Heroine
N/A
1 Gönderi
Baştan sona mükemmel bir 2. Sezon olmuş. 1. Sezon to be hero ancak sistemde yoktu. 1. Sezon o kadar leş ve iğrenç başladı ki ben salak mıyım? Bunu izliyorum dedim neyseki 1. Sezon bölümleri 10'ar dakikalık ve izleme listemde diye…devamı
filmmatik 1 year ago
Türk insanı adalet arıyor ancak siz adil düşünebiliyor musunuz? Kendiniz adil misiniz? Bence zengin olmakta zor çünkü zenginlerin sorumlulukları daha büyük olur. Siz sadece kendi evinizdeki insanlar sorumlu olursunuz ancak onlar çalıştırdığı kişilerdende sorumlu olur. Zenginin derdide vicdan azabıda daha…devamı
filmmatik 1 year ago
İnsanlar neden kendi arzularının peşinden koşmaktansa siyasal yöneticilerin hayalleri peşinde koşuyorlar anlamıyorum. Onların bize bir katkısı yok ki onlar için bir mücadele veriyorsunuz. Onların kendileri için yapmadıklarını onlar için yapmayın. Yok ne bileyim meydanlara çıkın, polislerle kavga edin diyorlar diye.…devamı
filmmatik 1 year ago
Muhalefet iktidarın kamçısı ancak ortada kamçı yok. Dikiş ipliğinden kamçı mı olur? Bize adam gibi kamçı lazım. Niye 20 yıldır iktidar aynı kara kara düşünün çünkü 20 yıldır muhalefet aynı ve ana muhalefeti bok götürüyor. Yok benim dedem atatürkün askeriydi…devamı
filmmatik 1 year ago
Bir düşündümde acaba hava nasıl kokuyor. Bence bir kokusu var ancak insan alıştığı kokulara karşı duyarsızlaşıyor. Bütün soygazlar, oksijen, azot gibi atomlar havada bulunuyor. Soygazlar, azot atmosferde bulunduğu için kokusuz olarak tanımlanıyor olamaz mı? Doğduğumuzdan beri havayı kokluyoruz. Doğduğumuzdan beri…devamı