Akıcı iyi bir diziydi. Sezon sonu bölümü en iyi bölümdü. Sezon finali bağımsız bir bölüm olmuş. Son bölümü izleyerek başlarsanız 1. Bölüm hakkında hafif spoiler yemiş olursunuz ama pek önemi yok çünkü hikaye zaten bu yüzden başlıyor.
1. Sezon karakterlerin davranışlarına uyuz oldum. Bir tüp ile boşluğa fırlatılıyor sonra bir geminin içerisinde uyanıyor ve etrafa çığlık atıp deli taklidi yapıyor. Birde bu akıllı olacak kişinin sergilediği davranışlar. Zeki olacak olan ana karakterin saçma sapan her durumda bağırması…devamı1. Sezon karakterlerin davranışlarına uyuz oldum. Bir tüp ile boşluğa fırlatılıyor sonra bir geminin içerisinde uyanıyor ve etrafa çığlık atıp deli taklidi yapıyor. Birde bu akıllı olacak kişinin sergilediği davranışlar. Zeki olacak olan ana karakterin saçma sapan her durumda bağırması çok sinir bozucuydu. Uzayda ışınlanabiliyorlar ama bir bilgisayarları bile olmadığı için kız 87 milyona kadar bütün asal sayıları sayıyor. Bu yüzdende baş kahraman oluyor. Bir bilim kurgu dizisi olamayacak kadar absürt bu yüzden fantastik dizisi kategorisinde değerlendirilmeli. Uzay gemisi ile uzayda geziyorsunuz diye bilim kurgu dizisi olamaz. O zaman genetik mühendisliği ile canlandırılabilecek fantastik canavarlarda bilim kurgu olarak değerlendirilmeli. Aşırı uyuz oldum. Seyretmeye hiç başlamayın yoksa sonra ne olacak merakı ile izlemeye devam ediyorsunuz.
Spoiler içeriyor
Zaman döngüsü içerisinde sıkışmalı filmlerden birisi. Aynı şeyleri yaşamış olup aynı hataları neden yaptığını hiçbir zaman anlamayacağım. Tuhaf bir filmdi. Ne kötü nede iyi. Belki seveni vardır. Paranormal bir film ama kadın zaten başından beri herşeyi yaşamış ve biliyorsa herkez…devamıZaman döngüsü içerisinde sıkışmalı filmlerden birisi. Aynı şeyleri yaşamış olup aynı hataları neden yaptığını hiçbir zaman anlamayacağım. Tuhaf bir filmdi. Ne kötü nede iyi. Belki seveni vardır. Paranormal bir film ama kadın zaten başından beri herşeyi yaşamış ve biliyorsa herkez ile birlikte gemiden atlayıp herkezi kurtarabilirdi. Neyse baya kafa karıştıracak bir film ama sanırım kadın hee döngüyü tamamladığında hafızasını yitiriyor sanırım.
Serinin en iyi filmiydi. 2. ve 3. fena değildi ama 1. Filme acayip sinir bozucu. Bütün seri geçmişe doğru ilerleyerek devam ediyor. Önce son filmi izledikten sonra 1. Filmi izlerseniz 1. Filme daha az uyuz olursunuz. 4. Filmden 1. Filme…devamıSerinin en iyi filmiydi. 2. ve 3. fena değildi ama 1. Filme acayip sinir bozucu. Bütün seri geçmişe doğru ilerleyerek devam ediyor. Önce son filmi izledikten sonra 1. Filmi izlerseniz 1. Filme daha az uyuz olursunuz. 4. Filmden 1. Filme doğru izlemek daha doğru gibi geliyor. Serinin en iyi ama en düşük puanlı filmi. Seriyi izlemek için kayda değer birşey görmedim.
Oldboy filminin amerikan versiyonu. Çekiklerin filmini izleyecektim bunu izledim. Her neyse milletin bu oldboy filmini niye sevdiğini anlamadım çünkü tam bir saçmalık. En iyi filmler arasında ilk 100'de gösteriyor ama berbat. Orjinalinede baktım bende mi hata var diye o'da aynıydı…devamıOldboy filminin amerikan versiyonu. Çekiklerin filmini izleyecektim bunu izledim. Her neyse milletin bu oldboy filmini niye sevdiğini anlamadım çünkü tam bir saçmalık. En iyi filmler arasında ilk 100'de gösteriyor ama berbat. Orjinalinede baktım bende mi hata var diye o'da aynıydı yarım bıraktım. Konusu tam bir saçmalık. Saçma sapan birşey. Uyarıyorum izlemeyin. Listenizde bu oldboy filmi varsa kaldırın. İzleme listenizde ise çıkarın.
Şu filmi 111 kişinin izlemesi üzücü çünkü kurgu ve senaryonun ilerleyişi çok iyi. Bu filmi izlemek santranç oynamak gibi empati kurmayı dayalı. Bu filmi mutlaka izleyin boşu boşuna favori listemde değil. Mutlaka izlediğinize sevineceksiniz. Uyarayım çok az +18 içerik barındırır.
İmdb puanı hak ettiğinden çok yüksek çünkü böyle bir film 6.5-7 arasında olması gerekir. Senaryo kurgu, brad pitt'in kötü oynamıyor ama filmin ne kadar yapmacık olduğunu görebiliyorum çünkü brad pitt'ten alışık olmadığımız bir karakteri canlandırıyor. Filmde rahatsız olduğum şeylerden biriside…devamıİmdb puanı hak ettiğinden çok yüksek çünkü böyle bir film 6.5-7 arasında olması gerekir. Senaryo kurgu, brad pitt'in kötü oynamıyor ama filmin ne kadar yapmacık olduğunu görebiliyorum çünkü brad pitt'ten alışık olmadığımız bir karakteri canlandırıyor. Filmde rahatsız olduğum şeylerden biriside amerikalıların o psikopat yüz ifadesi oldu. Tarihle ilgili nefret kusan kitapları okumayı sevmediğim gibi nefret kusmak için yapılan işleride sevmiyorum. Konusu nazi ve yahudiler olunca 8.3 imdb puanına ulaşmış.
Spoiler içeriyor
Kesinlikle izleyin. Bundan sonrası spoiler. İzlemediyseniz okumayın çünkü mükemmel filmin tamamını anlattım. Andy işlemediği suçtan ötürü hapise girdi. Sonrasında hazreti yusuf gibi hapishaneyi ihya edip insanlara yardımcı oldu. Hapishanede tıkılı kalıp hapishane müdürü samuel'in zenginleşmesin vesile olup rehini durumunda iken…devamıKesinlikle izleyin. Bundan sonrası spoiler. İzlemediyseniz okumayın çünkü mükemmel filmin tamamını anlattım.
Andy işlemediği suçtan ötürü hapise girdi. Sonrasında hazreti yusuf gibi hapishaneyi ihya edip insanlara yardımcı oldu. Hapishanede tıkılı kalıp hapishane müdürü samuel'in zenginleşmesin vesile olup rehini durumunda iken yaptığı herşeyi kendi lehine çevirip samueli ve hapishane yetkililerini mahvetti ve hayallerini gerçekleştirdi.
Film gayet iyiydi ancak finali tam bir yahudi propagandası olduğunu gösteriyor çünkü alakası olmadan kudüsü tıkıştırdılar. Dinleri için öldürüldüler ve dini savaşı sürdürmekte ısrar ettiklerini filmin finalinde belli ediyorlar. Tamamen aptallık. Bu şekilde bitmeseydi hayal kırıklığı yaratmazdı. Filmin sonunu bu…devamıFilm gayet iyiydi ancak finali tam bir yahudi propagandası olduğunu gösteriyor çünkü alakası olmadan kudüsü tıkıştırdılar. Dinleri için öldürüldüler ve dini savaşı sürdürmekte ısrar ettiklerini filmin finalinde belli ediyorlar. Tamamen aptallık. Bu şekilde bitmeseydi hayal kırıklığı yaratmazdı. Filmin sonunu bu şekilde bitirmeleri ile film ile olan samimiyeti bozdu çünkü konu ile alakası yoktu. Bunu sadece propaganda aracı olarak kullanmışlar. Film gerçekçi yansıtılmıştı bu yüzden izlenmesini tavsiye ederim.
Amazon bu filmin dizisini yapacakmış ama film tam anlamıyla berbat hatta bilim kurgu olamayacak kadar saçma bu yüzden fantastik film demek daha uygun. Finalide film boyunca gelişen olaylarda çok saçmaydı. Tamamen zaman kaybı. İzlerseniz hadi ne olursun bit diye izlemeye…devamıAmazon bu filmin dizisini yapacakmış ama film tam anlamıyla berbat hatta bilim kurgu olamayacak kadar saçma bu yüzden fantastik film demek daha uygun. Finalide film boyunca gelişen olaylarda çok saçmaydı. Tamamen zaman kaybı. İzlerseniz hadi ne olursun bit diye izlemeye devam edersiniz. Seyretme listenizde varsa mutlaka çıkartın. Seyretmeye bile değmez ama amazonun yapacağı diziyi bilemem. Sadece gerilim ve korku için izlenir diyeceğim ama eski olduğu için o yönden bile kötü olduğu söylenebilir.