Bi ara charmyden sonraki hayatımdaki gelişmeleri yazicam✍️✍️✍️ part part giderim İlkini soyliyim en son dis teli kullandığım için yapılan yukseltici dolgudan şikayetçi olmuştum galiba Hâlâ benle ama hiç rahatsız etmiyor konuşabiliyorum ve yemek yiyebiliyorum no problemo hatta şu anki dişlerimi…devamıBi ara charmyden sonraki hayatımdaki gelişmeleri yazicam✍️✍️✍️ part part giderim
İlkini soyliyim en son dis teli kullandığım için yapılan yukseltici dolgudan şikayetçi olmuştum galiba
Hâlâ benle ama hiç rahatsız etmiyor konuşabiliyorum ve yemek yiyebiliyorum no problemo hatta şu anki dişlerimi baya beğeniyorum çok güzel oldu ama henüz çıkarmadın dis tellerimi ins seneye🤲
Charmy kapandığı için söyleyemediğim bi haber daha... zoretanin kullanmaya başladım.... İlk aylarda sivilce kustugu için moralim bozukuyordu ama şu an daha okey durumdayım tek sıkıntı gördüğüm şey kuruluk... dudak kuruluğu okey nemlendiriciyle hallolur ama vücut kuruluğu her zaman geçmiyor ama…devamıCharmy kapandığı için söyleyemediğim bi haber daha... zoretanin kullanmaya başladım.... İlk aylarda sivilce kustugu için moralim bozukuyordu ama şu an daha okey durumdayım tek sıkıntı gördüğüm şey kuruluk... dudak kuruluğu okey nemlendiriciyle hallolur ama vücut kuruluğu her zaman geçmiyor ama bundan da önemlisi burnum kuruduğu için yetersiz nemden kılcal damarlarım çatlıyormuş bu yüzden kan topluyor hep bazen de kan akıyor
Bi de ağrı yapıyor agrilarimin sebebi bu ilaçtan mi bilmiyorum ama tetikliyor olabilir
Neyse şu anlık fena gitmiyor ins yaz sonuna kadar bebek gibi cilt
Ps: charmy kapandıktan sonra sivilce sorunum başladı....
EVET SAYIN SEYIRCILER yariin mukavemet yani fizik de diyebileceğimiz vizem var tabii ki şimdiye kadar çalışmadım ve mucizevi bi sekilde 1 gecede halletmeye düşünüyorum ve ilk vize bok gibi geçmişti ama hâlâ açıklanmadı bile yanisi ne olacak Allah kerim