Hayırlı Cumalar...📿📿 Kendini bir odada tek başına, çaresiz ve kimsesiz hissettiğin o anı düşün... İşte tam o saniyede bile odan aslında boş değil. Seni gören, seni işiten ve seni koruyan Rabbinle baş başasın. İnsanlar seni terk edebilir, mesafeler araya girebilir,…devamıHayırlı Cumalar...📿📿
Kendini bir odada tek başına, çaresiz ve kimsesiz hissettiğin o anı düşün... İşte tam o saniyede bile odan aslında boş değil. Seni gören, seni işiten ve seni koruyan Rabbinle baş başasın. İnsanlar seni terk edebilir, mesafeler araya girebilir, dostlar unutabilir ama O asla bırakmaz. Yalnızlık hissi, aslında O'nun "Ben buradayım, bana dön" çağrısıdır belki de. Ne zaman kalbin daralsa, bu ilahi beraberliğin sıcaklığını hisset. Çünkü O'nunla geçen her an huzur, O'nsuz geçen her an gurbettir. Unutma; nerede olursan ol, O seninle beraberdir. Bu ayet kime ulaşması gerekiyorsa, ona şifa olsun. (Amin diyen güzel kalpler yoruma 👇)
Allah'ım; bizi nefsimizin ve insanların yalnızlığına terk etme. Varlığının huzurunu kalbimize nakşet. Nerede olursak olalım, senin gözetimin ve rahmetin altında olduğumuzu bize unutturma. Bizi Sensiz bırakma Rabbim, amin.🤲❤️
"Seni yok sayacaklar, sen daha çok var olacaksın." Sezai Karakoç'un bu sözü beni her zaman kamçılamıştır. Sizi de yok sayacaklar, sayıyorlar da muhtemelen. *Ama siz hep daha çok var olacaksınız.* Yapamazsın diyecekler, başaramazsın: *daha çok çalışacak, daha iyi netler yapacaksınız.*…devamı"Seni yok sayacaklar, sen daha çok var olacaksın."
Sezai Karakoç'un bu sözü beni her zaman kamçılamıştır.
Sizi de yok sayacaklar, sayıyorlar da muhtemelen. *Ama siz hep daha çok var olacaksınız.*
Yapamazsın diyecekler, başaramazsın: *daha çok çalışacak, daha iyi netler yapacaksınız.*
Zor diyecekler, sen "şu musun, bu musun" ki yapabilesin diyecekler: ÖRNEK VERDİKLERİ İSİMLERİ DE GEÇECEKSİNİZ.
Kendileri yapamadığı için haset edecekler, takoz koyacaklar önünüze: hepsini yok edip bu sınavdaki hedeflerinize ulaşana kadar durmayacaksınız.
Unutmayın, "insan için çalıştığından başkası yoktur."
DURAN, TEMBELLİK EDEN İHANETTEDİR, GELECEĞİNİN KATİLİDİR.
İYİ GÜNLER DİLERİM SEVİLİYORSUNUZ ❣️❣️
Biz “İnşallah” diyelim. Allah en güzelini inşa eder.... Allah gönlünüzde ne istiyorsanız nasip eylesin Herşey gönlünüzce olsun Allah’a emanet olun. Kendinize çok iyi bakın.Seviliyorsunuz 🤗♥️