Hikayesi ve anlatmak istedikleri çoook iyi ve ders niteliğinde bir film Zaten Aamir Khan'ın bütün yapıtları mükemmel ve insanı kendine çekiyor. Gerek oyuncuların performansı gerek filmin senaryosu her şeyiyle mükemmeldi. Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film. 10/10 👌♥️
Biliyorum her gün torpil, kayırma, adaletsizlik haberleri görmek moral bozuyor. İnsanın içinden “boşuna mı uğraşıyoruz” demek geliyor. Ama inan bana torpil hızlı parlatır, hızlı da söner. Emek geç parlar ama hiç sönmez. Emeğin çok değerli. İnsanların bu söylemlerle onu değersizleştirmesine…devamıBiliyorum her gün torpil, kayırma, adaletsizlik haberleri görmek moral bozuyor. İnsanın içinden “boşuna mı uğraşıyoruz” demek geliyor.
Ama inan bana torpil hızlı parlatır, hızlı da söner. Emek geç parlar ama hiç sönmez. Emeğin çok değerli. İnsanların bu söylemlerle onu değersizleştirmesine ve umudunu yok etmesine izin verme.💪🌟
🇹🇷 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun! Bir asır önce, imkânsız denilen şartlarda bir millet ayağa kalktı. Küllerinden doğdu, yeniden var oldu… Bugün bizlere düşen, o inancı, o cesareti, o kararlılığı yaşatmak. Atatürk’ün gençlere bıraktığı en büyük miras; sorgulayan, üreten,…devamı🇹🇷 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!
Bir asır önce, imkânsız denilen şartlarda bir millet ayağa kalktı.
Küllerinden doğdu, yeniden var oldu…
Bugün bizlere düşen, o inancı, o cesareti, o kararlılığı yaşatmak.
Atatürk’ün gençlere bıraktığı en büyük miras;
sorgulayan, üreten, çalışan, vazgeçmeyen bir gençlik olmaktır.
Çünkü bu Cumhuriyet, sadece geçmişin değil, geleceğin de eseridir.
#29Ekim
Cumhuriyetimizin 102. yılı kutlu olsun.
Yaşasın Cumhuriyet ❤️🇹🇷🇹🇷
Haydi dedim, yüreğim, gidelim bu şehirden Bu şehir koparmak istiyor beni özlemlerimden Yorgunum; Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına Düşmanlarım ulaşamazlar. ❤️Ahmet Kaya❤️ Doğum günün kutlu olsun güzel insan yanımızda olmazsanda hep kalbimizdesin.…devamıHaydi dedim, yüreğim, gidelim bu şehirden
Bu şehir koparmak istiyor beni özlemlerimden
Yorgunum;
Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var
Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına
Düşmanlarım ulaşamazlar. ❤️Ahmet Kaya❤️
Doğum günün kutlu olsun güzel insan yanımızda olmazsanda hep kalbimizdesin.
#28.10.1957 💟💟💟
Geçmiş Olsun ⚡️ 📍 Balıkesir Sındırgı / 6.1 / AFAD Balıkesir merkezli oluşan depremde Ege ve Marmara Bölgesi’ndeki iller etkilendi. Hisseden Herkese geçmiş olsun dileklerimi sunarım.🤲🙏🏻 Güzel Rabbim Tekrar yaşatmasın Amin.♥️🎀
Yorulduk be hayat;💙 Sabrın selamette ereceği günleri beklemekten... Yarı yolda maskeleri düşen, İki yüzlü insanlarla yürümekten.... Hak ettiğimizi düşlemekten, Hak ettiğimizi görmekten YORULDUK...
Biliyorum, böyle havalarda insanın içi de kapkaranlık oluyor. Ama unutma, güneş hep orada, sadece bulutların arkasında. O güneşli günde herkes yürür zaten; sen bugün yürüyorsan, farkını çoktan ortaya koymuşsun demektir. Günaydın ☀️