İçinde güzel tespitler ve başarılı hikayeler vardı. Bazı hikayeler izlerken biraz sıksada genel anlamda başarılı diyebilirim. Oyunculuklar üst düzeyde olduğu için sıkılmadan izledim.
Hikayesi çok iyi olsada süreyi çok uzun tuttukları için akıcılığı dibe vurmuşlar. Süre daha kısa ve çok daha iyi bir kurguyla çok daha iyi bir film olabilirmiş.
Filmin başında 1974 İstanbul’ unu görmek tatlı bir sürpriz oldu benim için. İstanbul o yıllarda ayrı bir güzelmiş. Hikaye baya dolu ve kaliteliydi. Film klasikler arasında olmayı fazlasıyla hak ediyor.
Son yıllarda yapılmış türk komedi filmleri içinde benim için en iyisi bu film. Oyuncular ve özellikle de sergiledikleri performanslar filmin efsane olmasını sağlamış. Feyyaz yine mükemmel performansı ile gülmekten yanaklarımı ağrıttı. Ali Atay ın yönetmenlikte zirveyi gördüğü filmdir.
Şişko Amy ablayı görünce bir şans vermek istedim ama pek umduğumu bulamadım. Oyunculuğu iyi olsada espriler ve hikaye beni pek sarmadı. Ortalama bir komedi filmi.
İlk ve en iyi Crow filminden sonra çekilen bütün filmler gibi bu film de fiyasko olmuş. Evren çok iyi karakter çok iyi diye ara ara çekiyorlar ama beceremiyorlar. Görsellik için emek harcanmış ama hikaye baya kötüydü.
Silo 1. Sezon Silo evrenini mükemmel kurmuşlar. Hikayeyi ve kurguyu da çok beğendim. Rebecca Ferguson diziye büyük kalite katmış . Final bölümü dizinin hikayesinin çok daha geniş olduğunu gösterdi. Silo 2. Sezon İlk sezona göre çok durağan başladı ve 7.…devamıSilo 1. Sezon
Silo evrenini mükemmel kurmuşlar. Hikayeyi ve kurguyu da çok beğendim. Rebecca Ferguson diziye büyük kalite katmış . Final bölümü dizinin hikayesinin çok daha geniş olduğunu gösterdi.
Silo 2. Sezon
İlk sezona göre çok durağan başladı ve 7. Bölüme kadar ağır tempoda gitti. Son 2 bölüm olmasa hayal kırıklığı olacaktı benim için. Finaldeki son sahneyi pek anlayamadım ve bence gereksiz gizemliydi. 3 sezon böyle devam ederse diziden aldığım keyif baya azalacak.