Film bir türlü başlayamıyor. Başlayınca da sanki karakterleri tanıyormuşuz gibi davranıyorlar. Kimin kim olduğu açıklanmadan akıyor film. Kadın köpeğin ölümüne kocasının ölümünden daha çok üzüldü. Hikayesi berbat tırtt bir film.
1. Sezonda senaryo beni çok etkilemişti. Oyunları izlerken çok heyecanlanmıştım. Her bölüm heyecanla ve büyük keyifle izlemiştim. Dizi iyiydi ama bu kadar popüler olacağını hiç beklemiyordum. İlk sezonda bitmesi gereken dizi para için zorla devam ettirildi. 2. Sezonda dizinin ilk…devamı1. Sezonda senaryo beni çok etkilemişti. Oyunları izlerken çok heyecanlanmıştım. Her bölüm heyecanla ve büyük keyifle izlemiştim. Dizi iyiydi ama bu kadar popüler olacağını hiç beklemiyordum. İlk sezonda bitmesi gereken dizi para için zorla devam ettirildi.
2. Sezonda dizinin ilk 2 bölümü aşırı sıkıcıydı. Hikaye baya zorlama devam etti. 4. Bölümden sonra biraz ayağa kalktı ama ilk sezonun kalitesinin baya altındaydı.
Geceniinn en danddikk en berrbatt en tırrrtt türk korku filmi köşesinde bugun bu gereksiz havalı film var. Ya sen tırt filmsin bu görüntü kalitesinin iyi olmasına ne gerek vardı. Boşuna görselliğe para harcamışlar. Hikaye baya kötü ve aşırı sıkıcı ilerliyor.…devamıGeceniinn en danddikk en berrbatt en tırrrtt türk korku filmi köşesinde bugun bu gereksiz havalı film var. Ya sen tırt filmsin bu görüntü kalitesinin iyi olmasına ne gerek vardı. Boşuna görselliğe para harcamışlar. Hikaye baya kötü ve aşırı sıkıcı ilerliyor. Uzaak durunn.
5 bölümün 2 bölümüne baya güldüm ama geri kalan 3 bölüm eh işte bölümler olmuş. Oyuncu seçimlerini ve hikayeleri sevdim. Beklentimi karşıladı sayılır ama birine de tavsiye edip izle demem.
Oğlumla beraber baaayııılldıkkk. Zaten filmi de çok seviyorduk ve diziye de bayıldık. Filmde çok fazla işlenmeyen karakterlere dizi çekme fikri çok güzel olmuş. Türkçe düblajı da mükemmel olmuş.
Hikayesi ve dialogları baya dolu ve yoğun bir filmdi. Film izlemeyi çok sevmiyorsanız bu filmi izlemekte zorlanabilirsiniz. Dinlere farklı ve sapkınca bir bakış açısını izlemek keyifliydi.
Basit bir hikayesi olsada akıcı bir senaryosu var. Bazen basitlik de güzeldir ve insanı dinlendirir. Ece Demirtürk küçük yaşına rağmen çok iyi oynamış ve onu ilerde çok büyük rollerde görebiliriz. Genel anlamda beğendim filmi.
İlk sezonu gerçekten de mükemmeldi. Hikayesi ve kurgusuyla izlemeye doyamadım. Haluk Bilginer oyunculuk dersi verir gibi oynamış. Mükemmel de bir final yapmıştı ama malesef 2. Sezonu çekmeye karar vermişler. Malesef diyorum çünkü ilk sezonun ekmeğini yeme üzerine yapılmış bir sezondu.…devamıİlk sezonu gerçekten de mükemmeldi. Hikayesi ve kurgusuyla izlemeye doyamadım. Haluk Bilginer oyunculuk dersi verir gibi oynamış. Mükemmel de bir final yapmıştı ama malesef 2. Sezonu çekmeye karar vermişler. Malesef diyorum çünkü ilk sezonun ekmeğini yeme üzerine yapılmış bir sezondu. Hikaye ilk sezona kıyasla baya sığ ve akıcı değildi. Çok devam etmek istiyorlarsa keşke bir film yapıp öyle veda etselerdi.
Oyuncu kadrosundan ne kadar dandik bir film olduğu anlaşılıyor zaten. Hikaye aşırı saçma ilerliyor ve saçma bitiyor. Uzak durulması gereken filmlerden.