Gecenin daaanndddiikk berrbaatt eeen tırrrttt korku filmi köşesinde bugün bu tırrrtt film var. Baştan sona sıfır efekt ve kırmızı boya ile çekilmiş. Hikayesi de tabiki aşırı dandik. Oyuncular da para verip filmde oynamışlar bence. Çünkü böyle oyunculara para vermek aşırı…devamıGecenin daaanndddiikk berrbaatt eeen tırrrttt korku filmi köşesinde bugün bu tırrrtt film var. Baştan sona sıfır efekt ve kırmızı boya ile çekilmiş. Hikayesi de tabiki aşırı dandik. Oyuncular da para verip filmde oynamışlar bence. Çünkü böyle oyunculara para vermek aşırı saçma olurdu.
Ejderha dövmeli kız serisinin kalitesinin yakından bile geçemez. Kalitesi serinin baya altında. Seriden bağımsız olarak bakarsak da ortalama bir aksiyon filmi.
Adam belki de ben bunları yazarken ölüyor belki de çoktan öldü. Azrailin yakından izlediği bir spor. Adamı izlemek bile insanı geriyor. Koskoca dağa ipsiz ve emniyetsiz çıkmak ve bunu defalarca yapmak akıl işi değil. Baya iyiydi .
Bu bir çocuk filmi ve hikayesinin biraz basit olması normal ama keşke bu kadar basit olmasaydı. Biraz daha kaliteli bir hikaye olsa daha iyi olurdu. Vasat bir film.
Filmin senaryosunu yazan kafaya hayranım. Nasıl bir hayal dünyan var senin? Görselliği ve oyunculukları mükemmel bir film. Duruşma sahneleri etkileyiciydi.
Bu serinin hatta Şafak Sezer in Türkiye de bir kitlesi var. Ne olursa olsun bu kitle tarafından izleniyor ve seviliyor. Çok şükür ben o tayfanın içinde değilim. Bütün tuşlara basıp bir dünya ünlü oynatmış ama filmi kurtaramamış. Baya baya vasat…devamıBu serinin hatta Şafak Sezer in Türkiye de bir kitlesi var. Ne olursa olsun bu kitle tarafından izleniyor ve seviliyor. Çok şükür ben o tayfanın içinde değilim. Bütün tuşlara basıp bir dünya ünlü oynatmış ama filmi kurtaramamış. Baya baya vasat bir film.
Yapılan o kadar reklam ve güzellemelerden baya iyi bir film izlenimi verilmiş olsada baya vasat bir film. Cips paketi gibi dışardan dolu ama açınca yüzde 80 ni hava. 3 saat akıcılığı düşük ve sıradan bir hikaye anlatıyor. Uyku sorunu çekenlere…devamıYapılan o kadar reklam ve güzellemelerden baya iyi bir film izlenimi verilmiş olsada baya vasat bir film. Cips paketi gibi dışardan dolu ama açınca yüzde 80 ni hava. 3 saat akıcılığı düşük ve sıradan bir hikaye anlatıyor. Uyku sorunu çekenlere ilaç gibi bir film.
Queen grubunu filmden önce de severdim ama filmi izledikten sonra grubun büyük bir hayranına dönüştüm. Freddie Mercury performansıyla , sesiyle ve tarzıyla çok büyük stardı. Onu Rami Malek ‘ ten daha iyi kim canlandırabilirdi diye düşünüyorum ve bence dünyada öyle…devamıQueen grubunu filmden önce de severdim ama filmi izledikten sonra grubun büyük bir hayranına dönüştüm. Freddie Mercury performansıyla , sesiyle ve tarzıyla çok büyük stardı. Onu Rami Malek ‘ ten daha iyi kim canlandırabilirdi diye düşünüyorum ve bence dünyada öyle biri yok. Bu role onu seçenleri canı gönülden tebrik ediyorum. Özellike Wembley konserinin olduğu sahnede dünya oyunculuk tarihine geçen bir performans sergilemiş. Film her yönüyle tam bir başyapıt. İzlemeyi en sevdiğim filmlerden.