Spoiler içeriyor
diziye çok büyük heveslerle başlamamıştım ama ilk birkaç bölüm sönük hevesimi baya alevlendirdi diyebilirim ve sonuna hiç tatmin olmadım.. gwiju fav karakterim sanırım adamın dehşet yakışıklı olması yeterdi zaten- karısının şey olayını anlamadım tam olarak yarım kalan o kadar şey…devamıdiziye çok büyük heveslerle başlamamıştım ama ilk birkaç bölüm sönük hevesimi baya alevlendirdi diyebilirim ve sonuna hiç tatmin olmadım.. gwiju fav karakterim sanırım adamın dehşet yakışıklı olması yeterdi zaten- karısının şey olayını anlamadım tam olarak yarım kalan o kadar şey vardı ki mesela i-na gerçekten kendi çocuğu mu?
do da-hee de aşırı sıkıntılıydı bence hani dolandırıcıydı birden aşık olunca vazgeçti, çok basit bir şeymiş gini göstermişler hani ilk başta bunlar korkulması gereken bir çete değiller miydi? yanlarında dikilen ve sürekli hö hö diye gezen eleman bile yumuş yumuş bir şey çıktı bu nedir
gwi ju'nun ablasının hoşlandığı çocuğa sokayım ama gerçekçi olmuş sanırım hepimiz bazen malları sevebiliyoruz ya ds gözümüzün önüne perde iniyor ama o mal yüzünden gwiju'nun ölmesi aşırı piskolojimi bozdu diyebilirim. ve hani??? gelecek geçmiş olayları aşırı saçma geldi bazı yerlerde o yüzük mesela nası hem gelecekte hem geçmişte iki ayrı olabilir ki? ya da geçmişteki da heeyle şu snki gwiju'nun denk gelip konuşabilmeleri falan.. çok daha farklı bir son olabilirdi ve cidden SON AŞIRI GEREKSİZDİ *5 yıl sonra* yazısı bile vermeden atlamışlar, elemanın çocuğu olmuş(?) ben başkasından olduğuna yüzde yüz emin olsam da. çocuk geçmişten bir şeyler getirebiliyormuş abi ve anası da hadi oğlum babanı getir diyo ve ölen babası pat tekrar geliyo COCUGUM BENİM DE AKLIM GİTTİ SAYENİZDE GERİ GETİR ALO
"kızlar kot pantolon giyebilir, saçlarını kısa kestirebilir, gömlek ve çizme giyebilir çünkü erkek olmak normaldir. fakat bir erkeğin kız gibi görünmesi onur kırıcıdır çünkü kız olmanın onur kırıcı bir şey olduğunu düşünürsünüz."
söylemek istediğim çok şey var ama öncelikle sana na hee do. hak ettiğin bu değildi. gerçekten çok üzgünüm çünkü o aşkın derinliğini, samimiyetinin misli mislini hak eden birisin sen. bunca yaşadığın zorluğun üstesinden gelebilmiş, gelemediği zamanlarda bunu başkalarına yansıtmayan tatlıs…devamısöylemek istediğim çok şey var ama öncelikle sana na hee do. hak ettiğin bu değildi. gerçekten çok üzgünüm çünkü o aşkın derinliğini, samimiyetinin misli mislini hak eden birisin sen. bunca yaşadığın zorluğun üstesinden gelebilmiş, gelemediği zamanlarda bunu başkalarına yansıtmayan tatlıs melek bir insansın. bu yüzden sana verilenin yi jin olmasından çok mutsuzum. burda kimsenin beni yargılaması umurumda değil çünkü bunu ancak yaşayanlar anlayacaktır ki, birinin kendi yükünü aranızdaki ilişkiye bulaştırması korkunç üzücü bir durumdur. ve hee do bunu fark ettiğinde davranabileceği en büyük olgunlukta davrandığını düşünüyorum ve ayrılma konusunda onu destekliyorum. ama yi jin sen nasıl bir eşeksin ki bunun ağırlığına rağmen kalkıp tüm suç benim mi? diye sorabiliyorsun. hee do bunu sana yapmaya kıyamadı ama ben cevaplayabilirim, evet aptal, tüm bu sonun, ilişkinin böyle bitmesinin, aranızdaki tüm güzel şeylerin acı bir hatıraya dönüşmesinin sebebi sensin. sen ve melankoli sevdan. acılarına lafım yok, lafım acılarını bahane edip sürekli hee do'dan kendini esirgemen. oysa bu kızın tek istediği buydu aptal. sana bir şey olduğunda yanında olmak istiyordu ama sen buna bile engel oldun. yapmak zorunda değildin, sevdiğin insanın yanında olabilirdin ama sen busun. hee do'ya değil, melankoliye aşıksın. üzüntü içinde süzülmek senin yaşam tarzın. lanetin. new york muhabiri bile kalkıp sana neden bu cehennemdesin, neden gitmiyorsun? demişken kendini yalanlarla doyurma, ikimiz de çok iyi biliyoruz bunlar senin için yeterli değil. senin kendine gelmen için şöyle acı içinde güzel bir yoğurulman, birkaç tokat yemen falan gerekiyor. birinin seni bırakması, birinin senden nefret ettiğini düşünmen gerekiyor. şu dünyada kendini yapayalnız bırakana kadar herkesten soyutlanmaya devam etmen gerekiyor. yap öyleyse. seni kimse de tutmuyor. ve sonunda olmadığınıza aşırı sevindim. dünyanın en mutlu insanıyım çünkü hee do sonunda doğru kararı verdi. buna rağmen bile o seni düşündü. tüm yaptıklarına rağmen aranız iyi, nedenini sorguladın mı? bunda katkın falan yok, sen bunu hak etmedin back yi jin. tüm bunları hee do'ya borçlusun. kız bu yüzden sana kalkıp "beni hiç gerçekten sevdin mi?" diye sordu. öyle mal gibi kalırsın çünkü bunun farkında bile değilsin. o kadar acizsin yi jin. hak ettiğin gerçekten bu değildi ama o da na hee do farkı işte. ko yurim ve moon ji woong hakkında konuşmaya fırsatım kalmadı resmen.. siz bu dizinin ana çiftiydiniz benim için, gerçekten tebrik ediyorum ilişkinizi. başkan seonghwan seni çok seviyorum, müthiş bir kişiliksin. koç, seni de<3 VE SEN BACK YI JIN SEYTAN GÖRSÜN YÜZÜNÜ
Spoiler içeriyor
kafayı yememe ramak kaldı KAFAYI. YEMEME. RAMAK. KALDI. tam olarak napmaya çalışıyorsunuz bu ne biçim dizidir abi hani o kadar sıktı ki öğretmenin halleri okey dedim tamam olsunlar artık 18ken anaları durmadı tabii HAYIR ABİ COCUK BUYUSUN DİYOSUNUZ DA COCUK…devamıkafayı yememe ramak kaldı KAFAYI. YEMEME. RAMAK. KALDI. tam olarak napmaya çalışıyorsunuz bu ne biçim dizidir abi hani o kadar sıktı ki öğretmenin halleri okey dedim tamam olsunlar artık 18ken anaları durmadı tabii HAYIR ABİ COCUK BUYUSUN DİYOSUNUZ DA COCUK BUYUYUNCE KADIN DA BUYUYO YA HANİ?? bunu dusunen oldu mu merak ediyorum sacmalıktı izlemeye degmez sadece cocuk cok tatlıydı büyüyüsünü görmek de ama yazık olmus hani karaktere de oyuncuya da
Spoiler içeriyor
su qianın cektigini hicbir bl oyuncusu cekmemistir bu arada adam sen git sacını supurge et hem abi ol hem anne hem baba ol yıllarca besle buyut o buyusun gelsin sana asıgım ben desin ya bi siktir git cidden neymis istemsiz…devamısu qianın cektigini hicbir bl oyuncusu cekmemistir bu arada adam sen git sacını supurge et hem abi ol hem anne hem baba ol yıllarca besle buyut o buyusun gelsin sana asıgım ben desin ya bi siktir git cidden neymis istemsiz oluyormus istemli el koyacaksın o zaman kardesim son anda da adam ölümlü dünya zaten amaaan diyip yattı cocukla ne diyim bok gibiydi