Favori kore dizilerimde top 10 da en üstlerdedir, yeri ayrıdır. sonunda 2.sezon haberi gelince baştan izledim 5 sene sonra ve ilk kez izler gibi aynı heyecanla ve eğlenerek :) Kim nam gil mükemmel bir oyuncu, kızgın papaz rolü en fav…devamıFavori kore dizilerimde top 10 da en üstlerdedir, yeri ayrıdır. sonunda 2.sezon haberi gelince baştan izledim 5 sene sonra ve ilk kez izler gibi aynı heyecanla ve eğlenerek :) Kim nam gil mükemmel bir oyuncu, kızgın papaz rolü en fav karakterimdir sanki beni anlatıyor o kadar kendime yakın hissediyorum ve aşırı eğlenerek izledim yine. İzlememiş biri varsa mutlaka mutlaka izlemeli. Tüm derdinizi sıkıntınızı alacak efsane bir dizi. Asla sıkılmazsınız ve müthiş bir karakter ile tanışmış olursunuz ve bana teşekkür edersiniz:) savcımız lee honey hanımın da hakkını verelim aşırı eğlenceli bi ikili oldular kendisi ayrı çılgın ve çatlak bir karakterdi aslında tüm kadro enfes, herkes rolünün hakkını verdiği için ve senaryosunun kalitesiyle birçok kişinin en sevdiği dizilerde saydığı bir yapım oldu. 2.sezona çok hazırız:)
Seriye ait bir filmmiş bu predatoru tanıyorum diyorum ben de:) fragmanı görünce baya hareketli ve hoş bir tema olduğundan izlemek istedim. 1700 lerde bir komançi kabilesi ile bilimkurgu birleşince izlenesi olmuş birde başroldeki hemcinsim oldukça zeki ve savaşçı bir karakter…devamıSeriye ait bir filmmiş bu predatoru tanıyorum diyorum ben de:) fragmanı görünce baya hareketli ve hoş bir tema olduğundan izlemek istedim. 1700 lerde bir komançi kabilesi ile bilimkurgu birleşince izlenesi olmuş birde başroldeki hemcinsim oldukça zeki ve savaşçı bir karakter olunca seyirlik bir görsel ortaya çıkmış. Sevdim ben.
Bu aralar bir çok defilede çıkıp sahnelere dönünce iyileştiğini sanmıştım, bu kadar ciddi ve kalıcı bir hastalığı olduğunu bilmiyodum. Çok üzücü sahnelere alışmış birinin böyle bir durumda olması, ki yeni de değilmiş 17 sene önce başlamış.. çok etkilendim nöbet geçirdiği…devamıBu aralar bir çok defilede çıkıp sahnelere dönünce iyileştiğini sanmıştım, bu kadar ciddi ve kalıcı bir hastalığı olduğunu bilmiyodum. Çok üzücü sahnelere alışmış birinin böyle bir durumda olması, ki yeni de değilmiş 17 sene önce başlamış.. çok etkilendim nöbet geçirdiği anlar dahi kaydedilmiş, başka türlü ciddiyeti anlaşılamazdı;( çok çalışıyor umarım daha iyi olur.
Kafa dağıtmalık bir film olarak izlenebilir. Çocuk gerçekten bir çocuk gibi görünmese romantik de olabilirdi ama eğlenceli vakit geçirtiyor Jennifer her zamanki gibi iyi, hatta filmi o götürüyor ben başta bear’daki karizmatik adamla bir şeyler olur diyerek başlamıştım çok bakmadan.…devamıKafa dağıtmalık bir film olarak izlenebilir. Çocuk gerçekten bir çocuk gibi görünmese romantik de olabilirdi ama eğlenceli vakit geçirtiyor Jennifer her zamanki gibi iyi, hatta filmi o götürüyor ben başta bear’daki karizmatik adamla bir şeyler olur diyerek başlamıştım çok bakmadan. Sıkılmadım ama mutlaka izlemelik değil. Yalnız o nasıl çeviri🤦🏻♀️
Kaç sene önce izledim ama unutmuşum ilk filmi daha çok hatırlıyorum da bu baya silinmiş 3ü izleyecektim ama bir hatırlatma olsun diye izlemiş bulundum hain kızı hatırladım da detaylar siliniyor malum. Son filmin iyi bir kapanış yapmasını umuyorum.
Hayatımda izlediğim ilk tayland dizisi. Korku gerilim klasik hayaletli diye başladım olay bilimkurguya döndü. Zaten ondan sonra daha bir sarıyor. Darktan bir esinlenme var hatta görseli aynı denebilir, dilinden hazzetmediğim için tekrar bir tayland izler miyim bilmem çok övülen kısa…devamıHayatımda izlediğim ilk tayland dizisi. Korku gerilim klasik hayaletli diye başladım olay bilimkurguya döndü. Zaten ondan sonra daha bir sarıyor. Darktan bir esinlenme var hatta görseli aynı denebilir, dilinden hazzetmediğim için tekrar bir tayland izler miyim bilmem çok övülen kısa bir dizi olursa belki. Sonu çok tatmin etmedi. Mantığa oturmayan şeyler var.
Baya heyecanlı, orijinal bi film değil konu bildiğimiz kıyamet salgın zombiye dönüşen insanlar ama güzeldi ispanyollar biliyor işlemeyi. Devam filmi umarım çok uzak zamanda gelmez tam da yerinde bitti yani, korelilerin zombi filmi gibi bu filmde de hastalar hızlı olunca…devamıBaya heyecanlı, orijinal bi film değil konu bildiğimiz kıyamet salgın zombiye dönüşen insanlar ama güzeldi ispanyollar biliyor işlemeyi. Devam filmi umarım çok uzak zamanda gelmez tam da yerinde bitti yani, korelilerin zombi filmi gibi bu filmde de hastalar hızlı olunca heyecan aksiyon dozu yüksek oluyor.
Nasıl güzel bir kitap ismi değil mi? Tek kelime ile etkiliyor. Sadece adım diye sevmedim, bu kitabı Mabel sayesinde okuduğum için ayrı sevdim. Bir röportajında en son okuyup etkilendiği kitap olarak söylemişti sonra hemen arayıp buldum tabii. Baştan sona şiir…devamıNasıl güzel bir kitap ismi değil mi? Tek kelime ile etkiliyor. Sadece adım diye sevmedim, bu kitabı Mabel sayesinde okuduğum için ayrı sevdim. Bir röportajında en son okuyup etkilendiği kitap olarak söylemişti sonra hemen arayıp buldum tabii. Baştan sona şiir kitabıdır sanıyodum, meğer hayatını da anlatıyormuş. En yakınları, yazar arkadaşları, tanımayıp şiirlerinden yazdıklarından yola çıkan yazarların anlattıkları..
25 yıllık kısa hayatında hem bazı hastalıklarından çekmiş hem siyasi meseleler 70 ler dönemi, hala ölüm sebebi bilinmiyor.. çok acı, çok etkileyici bir kitap. İlk kısımda Arkadaş Zekai özger adına, yazdıklarına yansımaları hakkında fikir sahibi oluyorsunuz biraz hüzün hakim oluyor ama ya hiç bilmeseydim. İyi ki denk geldik ve ben kendine Arkadaş ismini koyan bu güzel Zekai arkadaşı tanımış oldum. Güzel şiirleri var ve birde burdaki yorumlardan öğrendiğim Merhaba canım belgeseli vardı onu da izledim. Bahsi geçen arkadaşları da görmüş oldum. Okumanızı tavsiye ederim
Demi ablamız gayet güzelken yaşlandıkça değer kaybettiğini görüp farklı bir yere sapıyor ama gerçekten korkunç bir bedeli var bunun. Son 20 dk mı yarım saat mi bana asırlar gibi gelen ve hafızamdan silmek istediğim görüntüler.. kötü bir son. Ben shape…devamıDemi ablamız gayet güzelken yaşlandıkça değer kaybettiğini görüp farklı bir yere sapıyor ama gerçekten korkunç bir bedeli var bunun. Son 20 dk mı yarım saat mi bana asırlar gibi gelen ve hafızamdan silmek istediğim görüntüler.. kötü bir son. Ben shape of water’ı unutmak isterdim kötü film deyip işte biri onun önüne geçti. Demi muhteşemdi ama ben hafızamdan silmek istiyorum bu filmi mesajı vs herşey güzel ama neden bu kadar abartı. Ne gerek vardı sanırım bilerek yaptılar asla unutulmasın diye ama seni unutacağım..
Edit: sıcağı sıcağına yazdığım için ilk etkisiyle kötü bir film imajı bırakmak istemem ama o son 20 dk da olanlar olmadan da o ana kadar zaten vermek istediği mesajı vermişti gayet güzeldi iğrençliğin zirvesine vurup akıllara kazınmak istemiş belli ki senarist. Erkeklerin bu genç kadın tutkusuna da iki çift laf edeceğim, kadınların bu hale gelmesinde onların payı büyük insana psikolojik baskı yaparak kendini kötü hissettiriyor ve böyle yollara başvurmalarında belli bir rol oynuyorlar. Tek sorumlusu değiller ama etkileri büyük. Bu açıdan oldukça etkili bir anlatım, kadınlara iyi davranın. Her yaşta.
Konuşana kadar Koreli sanacağınız biri Kentaro bey, çok tatlı olmuşlar Se Young ile. Uyumları çok güzeldi, çok tatlı başladı hüzne sardı. Ama tam ihtiyacım olan zamanda romantizm gereksinimimi çok iyi karşıladı. Kısacık ama yoğun, çok severek izledim daha uzun sürsün…devamıKonuşana kadar Koreli sanacağınız biri Kentaro bey, çok tatlı olmuşlar Se Young ile. Uyumları çok güzeldi, çok tatlı başladı hüzne sardı. Ama tam ihtiyacım olan zamanda romantizm gereksinimimi çok iyi karşıladı. Kısacık ama yoğun, çok severek izledim daha uzun sürsün isterdim . Sadece şu sonları dolu dolu yapın ya biraz da şaşırt canım Kore