Gerilim kısmı pek yok daha çok drama ama Jake tek başına çok iyi oynamış tek mekanda sadece telefonda ancak bu kadar oyunculuk sergilenirdi. Ağır akıyor ama film gerilim heyecan bekleyip izlemeyin.
Baya klasik klişe kore romkomudur bu:) ama çok eğlendim tüm klişesine rağmen aşırı entrikası olmayan, yormadan uzatmadan sonuca ilerleyen güzel vakit geçirmelik kafa dağıtmalık dizi. Çıtır çerez. Diziyi izlememin tek sebebi JunHo beydir normalde kızı sevmezdim ama tatlı olmuşlar. Kızın…devamıBaya klasik klişe kore romkomudur bu:) ama çok eğlendim tüm klişesine rağmen aşırı entrikası olmayan, yormadan uzatmadan sonuca ilerleyen güzel vakit geçirmelik kafa dağıtmalık dizi. Çıtır çerez. Diziyi izlememin tek sebebi JunHo beydir normalde kızı sevmezdim ama tatlı olmuşlar. Kızın arkadaşları ve arkadaşlıkları çok güzeldi, sosyal mesaj her kore dizisinde vardır. Hizmet sektöründeki insanlara karşı da bir empati yapmanızı sağlıyor. Sinir bozucu şeyler görmeniz muhtemel ama hepsini çözmeden herkesin hak ettiğini vermeden bırakmaz senaristlerimiz:) iyi vakit geçirmeye ihtiyacınız olduğunda izleyin.
Filmin ilk yarısı gerçekten çok yavaş, her şey ikinci yarıda oluyor. Ve çok güzel oluyor. Biraz sabrederseniz sanatsal bi film izleyip memnun da olacaksınız. Müzikler şahane, alt metinler, görsel. Ödülleri hak ediyor. Bana bi parça interstellar hatırlattı. Çok hoştu. İkinci…devamıFilmin ilk yarısı gerçekten çok yavaş, her şey ikinci yarıda oluyor. Ve çok güzel oluyor. Biraz sabrederseniz sanatsal bi film izleyip memnun da olacaksınız. Müzikler şahane, alt metinler, görsel. Ödülleri hak ediyor. Bana bi parça interstellar hatırlattı. Çok hoştu. İkinci kısımda güzel bir sahne var filmin anlatmak istediğini özetler gibi. Hem tatlı hem hüzünlü bi film.
İspanyol versiyonu görünce bi heyecanlanmıştım. Çünkü orijinali aşırı iyiydi. Tam bir gerilimdi, gizemdi. Favori filmlerimden gerilim olarak bu film ise daha dramatik olmuş. Farklı bir temele oturtmuşlar, dini temalı. Bir farkı olsun diye heralde yoksa niye aynı filmin başka versiyonu…devamıİspanyol versiyonu görünce bi heyecanlanmıştım. Çünkü orijinali aşırı iyiydi. Tam bir gerilimdi, gizemdi. Favori filmlerimden gerilim olarak bu film ise daha dramatik olmuş. Farklı bir temele oturtmuşlar, dini temalı. Bir farkı olsun diye heralde yoksa niye aynı filmin başka versiyonu yapılsın ben hala onun devam filmi gelir diye beklerken bu geldi. Puanı görünce daha kötü bekliyodum ama izletiyor. Heyecan dozu düşük olsa da izlenebilir, asıl filmin yerini tutmasa da.
Bu filmden beklediğim bu değildi;( büyük ihtimal şimdiye kadar izlememe sebebim adamdan hoşlanmamamdı, artık fikrim değişti. O nasıl oyunculuk. Filmin ortasında bir vurgun yiyorsunuz sonra zaten her şeye bakışınız değişiyor. Nasıl hayatta kaldığına şaşırıyorsunuz ama zaten yaşamak başka bi’şey. Ben…devamıBu filmden beklediğim bu değildi;( büyük ihtimal şimdiye kadar izlememe sebebim adamdan hoşlanmamamdı, artık fikrim değişti. O nasıl oyunculuk. Filmin ortasında bir vurgun yiyorsunuz sonra zaten her şeye bakışınız değişiyor. Nasıl hayatta kaldığına şaşırıyorsunuz ama zaten yaşamak başka bi’şey. Ben çok etkilendim ebeveyn olanları daha çok etkileyecektir.. Bu tarz şeyler insanın içine oturuyor unutamayacağım filmlerden biri olmuş oldu. Dram severim ama bu da ağır oldu be. Baya yıkıldım, çöktüm depresyonda falanım şu an.
Teşekkürler arkadaş✋
Okuması kolay olmayan bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Yakın okuma grubumuzun kitaplarından biriydi ve ben oldukça geç bitirdim. Çok ara vermeden okursanız daha doğru olacaktır. Yazarın fantezi dünyası gerçeklere de bağlı, gerçekçi yani. Toplum ve sistem eleştirileri iki farklı dünyaya yedirilmiş.…devamıOkuması kolay olmayan bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Yakın okuma grubumuzun kitaplarından biriydi ve ben oldukça geç bitirdim. Çok ara vermeden okursanız daha doğru olacaktır. Yazarın fantezi dünyası gerçeklere de bağlı, gerçekçi yani. Toplum ve sistem eleştirileri iki farklı dünyaya yedirilmiş. Çoğu yerde hak vereceksiz. Farklı kuralları olan Annarres ve Urras tam olarak birbirinin zıttı. Biri verimli ,diğeri çorak. Biri özgür, diğeri katı sömürü ve sınıf sistemli. Yazar bu kitabı Dostoyevski’nin Ecinniler kitabına karşılık olarak yazmış. Onu da okumak şart oldu. Felsefik bir anlatıma sahip bu kitabı okumak için zihninizin boş ve zamanınızın olduğu bir vakti seçin derim.
İşte aradığım gerçek yol filmi💜 çoktandır listemde ama niyeyse şimdiye kadar bekledi, arkadaş hatırlatınca izlememe vesile oldu. Bence herkesin yaşamak isteyeceği türden bir film. Hem gezip hem yalnız olmamak ama tam olarak da tadını çıkarabileceğin bir yol.. iyi bir yol…devamıİşte aradığım gerçek yol filmi💜 çoktandır listemde ama niyeyse şimdiye kadar bekledi, arkadaş hatırlatınca izlememe vesile oldu. Bence herkesin yaşamak isteyeceği türden bir film. Hem gezip hem yalnız olmamak ama tam olarak da tadını çıkarabileceğin bir yol.. iyi bir yol arkadaşın varsa ondan daha iyi bir yolculuk olmaz. İkisinin varmak istediği bir nokta ve sebepleri var yol uzun, sohbet sınırsız. Birini en iyi yolda tanırsın derler. Süresi uzun diyalog bol ama zaten sürsün istiyorsun, çok keyifli. Bana biraz before sunseti anımsattı. Yolda tanışıp aşık olmak tamamen zıt fikirlere rağmen uyum sağlamak. Bir birine bir diğerine katılmak ya da hiçbirine :) ama fikir çatışmaları bile benziyodu, o serinin vardığı noktayı sevmesem de 303 tek filmle beni mutlu etti. Bence siz de seyredin. Şahane manzaralar ve güzel bir yol hikayesi, sizi mutlu edecektir. İzlememi sağladığın için teşekkürler @erentas 🙏🏻
Japon edebiyatından okuduğum ilk polisiye roman, iki hikâyeden oluşuyor. İkisi de ayrı güzel. Elime aldım ve bitti 2 saat olmadan. Çevirmene ayrı teşekkür etmek lazım çok iyi bir iş çıkarmış. Çok akıcı bi anlatım olduğundan zaten elinizden bırakamazsınız. Ve ilk…devamıJapon edebiyatından okuduğum ilk polisiye roman, iki hikâyeden oluşuyor. İkisi de ayrı güzel. Elime aldım ve bitti 2 saat olmadan. Çevirmene ayrı teşekkür etmek lazım çok iyi bir iş çıkarmış. Çok akıcı bi anlatım olduğundan zaten elinizden bırakamazsınız. Ve ilk kez Japon edebiyatı okuyacaksanız, başlamak için nokta atışı olacaktır. Bayıldım, çok tavsiyedir. Canınız sıkkın ne okusam şöyle heyecanlı akıcı bişeyler olsun diyorsanız ve elinizin altında bu kitap varsa düşünmeden başlayın. İyi okumalar.
İlk iki sezonu şahaneydi, 3.sezonda biraz sıkıldım. Şu an final sezonu izlemekteyim iki bölüm bitti çok fazla diyalog var bitirince son bir güncelleme yaparım ama akmıyor ilk sezonlardaki heyecan yok.
Dün izlediğim filmden daha çok beğendim. Baya akıcı ve merak uyandıran bir havası var. Koku duyusu oldukça gelişmiş küçük bir kızın ailesindeki sorunlar eve halasının gelmesiyle farklı bir hâl alıyor. Kız annesine tutkun. Bulduğu bir şişedeki kokuyla geçmişe giden kız…devamıDün izlediğim filmden daha çok beğendim. Baya akıcı ve merak uyandıran bir havası var. Koku duyusu oldukça gelişmiş küçük bir kızın ailesindeki sorunlar eve halasının gelmesiyle farklı bir hâl alıyor. Kız annesine tutkun. Bulduğu bir şişedeki kokuyla geçmişe giden kız ailesiyle ilgili bilmediği şeyleri öğreniyor. Fantastik ögeleri özellikle çok hoşuma gitti. İçeriği biraz toplumsal sorunlara değiniyor ırkçılık ve cinsel yönelimler gibi. Sürükleyici bi film, konu ilgi alanınız değilse de izleyebilirsiniz. Anlatım şekli hoş.