Bu kitap adı gibi, biraz daha karamsar, kötü olaylar her an herkesin başına gelebilecek üzücü şeyler üzerine. Yine sevdim ama insanın boğazında bir düğüm bırakmıyor değil.
Birbirine bağlı 8 öyküden oluşan kitap aynı olay etrafında farklı öykülere sahip sıradan insanların hayatlarını, hüzünlerini sevinçlerini, kalp yaralarını ve herşeye rağmen hayata tutunma çabalarını anlatıyor. Çok sevdiğim bi kitap.
Leyla Erbil’le tanışma kitabım ve dili kullanımını çok sevdim. İlk kısımda kendine özgü bir teknik denemiş, ikinci kısımdaki bir kötülük denemesini de ayrı beğendim. Okumaya devam edeceğim bir yazar
Yu Hua’nın konu itibariyle farklı ve zor hayatları anlatan metni, ilk kitabı kadar etkiliyor. Yaşamak bir başka ama bu kitap da kanını satarak geçimini sağlayan adamın başından geçenler zaman zaman eğlenceli bir anlatıma da sahip. Okunmalı.
Favori kitaplarımdan, anlatımı o kadar sade ve evrensel ki sanki bir çinli değilde bizden biri yazmış gibi. Üst üste acılar yaşayan bir aileyi anlatıyor ama o kadar sürükleyici ki elinizden bırakamıyorsunuz da. Çok doğal, çok gerçek. Adı üstünde.. Mutlaka okuma…devamıFavori kitaplarımdan, anlatımı o kadar sade ve evrensel ki sanki bir çinli değilde bizden biri yazmış gibi. Üst üste acılar yaşayan bir aileyi anlatıyor ama o kadar sürükleyici ki elinizden bırakamıyorsunuz da. Çok doğal, çok gerçek. Adı üstünde.. Mutlaka okuma listenizde olsun bu kitap.