Abartıları, fazlaca dansları çıkarsak aslında güzel film. Puanı da abartılı düşük tutmuşlar ne filmler izledim 6 üstü ama 4ü bile hak etmeyen, buna 6 verilirdi. Salman torpili. Küçükken babası ve kardeşinden ayrılan Bharatın hikâyesi üzücü olsa da eğlenceli anları çoğunlukta,…devamıAbartıları, fazlaca dansları çıkarsak aslında güzel film. Puanı da abartılı düşük tutmuşlar ne filmler izledim 6 üstü ama 4ü bile hak etmeyen, buna 6 verilirdi. Salman torpili.
Küçükken babası ve kardeşinden ayrılan Bharatın hikâyesi üzücü olsa da eğlenceli anları çoğunlukta, aksiyon ve dram sahneleri danstan daha çok yakışıyor Salmana. Katrina ile yakışıyorlar diye izleyelim dedik ve niye izledim demedim sıkmıyor sadece biraz uzun hint filmlerine aşina olanlar için normal 2,5 saatte ne maceralar yaşandı:) arkadaşıyla ilişkileri de çok iyiydi, duygusal anlar da yaşandı. Bayılmadım ama kötü de denemez. Ortalama bir filmdi.
Dosto beylerin akıcı kaleminden şöyle bir oturuşta bitirmelik uzun öykü. Rehincinin anlatımıyla onun düşüncelerinden olan biteni okuyoruz. 41 yaşında bir adam 16 yaşında bir kızla evlenmek istiyor. Düşünce yapısı cinsiyetçi, bana tamamen zıt gelen türde. Dönemini ve şimdiyi yansıtıyor yani…devamıDosto beylerin akıcı kaleminden şöyle bir oturuşta bitirmelik uzun öykü. Rehincinin anlatımıyla onun düşüncelerinden olan biteni okuyoruz. 41 yaşında bir adam 16 yaşında bir kızla evlenmek istiyor. Düşünce yapısı cinsiyetçi, bana tamamen zıt gelen türde. Dönemini ve şimdiyi yansıtıyor yani zamansız, bir klasik olmasının sebebi bu zaten. Zaman değişiyor ama köhne zihinler değişmiyor. Okuması anlatımın güzelliğinden keyifli ama içerik anlamında değil tabii ki. Ama canım dosto yazmış, şiir gibi.
Bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim, önce bi dizi ismi çeker ya tarihilerde bir ciddiyet olur. Ciddiye almamıştım ama çok fazla gördüm ve aslında yoona sempatim olmamasına rağmen yavaş yavaş sevmeye başlıyorum. kendini baya geliştirdi K2 deki oyunculuğunu düşünüyorum da.. şu…devamıBu kadar güzel olacağını düşünmemiştim, önce bi dizi ismi çeker ya tarihilerde bir ciddiyet olur. Ciddiye almamıştım ama çok fazla gördüm ve aslında yoona sempatim olmamasına rağmen yavaş yavaş sevmeye başlıyorum. kendini baya geliştirdi K2 deki oyunculuğunu düşünüyorum da.. şu an iyi seviyede. Ama bu dizinin yıldızı tabii ki -benim için- majestelerimiz Lee Chae min. Kral olmak için doğmuş resmen. Sesi, karizması görünüşüyle ideal bir kral oldu öyle inandırıcı ki bakışları ifadeleri rolünü başarıyla canlandırdı benim izlediğim ilk başrolünün tarihi dizi olması her zaman artıdır. Tarihi karakterlere zaafım var, ve bence daha çok tarihi dizilerde olmalı savaşçı olur koruma olur iyi de kılıç kullanıyor. Ama yemek yerken aşırı tatlı gülünce yaşını sevimliliğini belli ediyor. Başta bi olmaz dedim ama uyum sağladılar yaş farkına rağmen. Açken izlemeyin derim😄 biraz uzun yemek sahneleri olabilir ama dizinin ismini hatırlatayım, gurme bir kraldan bahsediliyor bence çok güzel canlandırdı. Çok yetenekli daha çok göreceğimizden eminim, zevkle. Bölümler uzun olmasına rağmen ben 2-3 bölüm peş peşe izledim severek. Sonu biraz aceleye gelmiş sanırım sebebini bilmiyorum öyle okumuştum ama böyle bitmesine sevindim. Çoonamız her dönemde havalı ama döneminde efsane. Bu arada yan karakterler mutfak tayfa çok iyiydi dizinin tatlı kısımları. Herkes hak ettiğini buldu o en güzeliydi.
Kitabın ismi çok dikkat çekici, hem olumsuz bir çağrışım hem de eğlenceli bişeyler vaat eder gibi. İçeriğini bilmeden aldım. Kişinin terapi seansları ikili diyaloglar şeklinde ilerliyor. Romanlara alışık olanlar için zor gibi başta ama alışıyorsunuz. Psikoloji seven biri olarak benim…devamıKitabın ismi çok dikkat çekici, hem olumsuz bir çağrışım hem de eğlenceli bişeyler vaat eder gibi. İçeriğini bilmeden aldım. Kişinin terapi seansları ikili diyaloglar şeklinde ilerliyor. Romanlara alışık olanlar için zor gibi başta ama alışıyorsunuz. Psikoloji seven biri olarak benim hoşuma gidiyor ki sıkıcı diyaloglar değil de o kişinin günlüğünü okur gibi olduğundan benim için okuması güzeldi. Arkadaşıma da hediye edeceğim. O da bu durumda ve yorumlarda yazan başa dönme, ilerleyememe durumunu gördüğüm için çok gerçekçi geldi. Depresyon böyle bişey arkadaşlar, yaşamayan bilemez ben de bilmiyorum ama görüyorum. Empati kurmaya çalışıyorum anlaması zor. Ama arada hepimiz depresif olduğumuzdan kendimde gördüğüm şeyler de vardı bazı davranış ya da düşünceler. Ben kontrol ya da idare-tolore edebilirken bazı şeyleri, bu kişiler edemiyor o düşünce yapısından çıkamıyorlar. Zor bir durum. Kitabın mizahi yönü de hoşuma gitti, herkes sevmeyebilir belki ama ben sevdim.
Jullianne ablacım o nasıl bir oyunculuk, unutmak.. sen ne kötü bir hastalıksın. Unutmak bazen nimettir ama kendini unutmak, bildiğin her şeyi unutmak çok acı😔 o unuttukça, tüm yaşadıklarını hissettim ve şu an ruhsal çöküntülerdeyim. O kadar gençken ve kariyerinin zirvesinde…devamıJullianne ablacım o nasıl bir oyunculuk, unutmak.. sen ne kötü bir hastalıksın. Unutmak bazen nimettir ama kendini unutmak, bildiğin her şeyi unutmak çok acı😔 o unuttukça, tüm yaşadıklarını hissettim ve şu an ruhsal çöküntülerdeyim. O kadar gençken ve kariyerinin zirvesinde çok zeki biriyken bir anda her şeyinin elinden gitmesi tüm aileyi derinden sarsıyor. Çok çok üzücü bir durum çok iyi aktarılmış. Gerçi a moment to remember canım kore filmimde çok daha genç bir kız bu hastalığa yakalanmıştı ve o da ciğer söktüren şekilde ağlatırdı. Onu hatırladım. Allah düşmanıma vermesin diyeceğim türden bir hastalık. Ah çok üzgünüm derhal bu ruh halinden çıkmak için eğlenceli bir şeyler izlemeliyim. Ruhen kötü anlarınızda izlemeyin derim. Etkilenmiyorsanız izleyin tabii.
Kısa bir videosunu gördüm hemen izlemek istedim. Yetenekli bir cerrahın biyografisiymiş, çok severim gerçek hikayeleri. Ama burda asıl kahraman kesinlikle anne, doğru yönlendirme ile ne cevherler ortaya çıkabilir ya da yok olup gidebilir onu görüyoruz. Kendisi okumayı bile bilmese de…devamıKısa bir videosunu gördüm hemen izlemek istedim. Yetenekli bir cerrahın biyografisiymiş, çok severim gerçek hikayeleri. Ama burda asıl kahraman kesinlikle anne, doğru yönlendirme ile ne cevherler ortaya çıkabilir ya da yok olup gidebilir onu görüyoruz. Kendisi okumayı bile bilmese de iki erkek çocuğunu tek başına çiçek gibi yetiştirdi ve sonsuz inandı. Güven verdi, destekledi. İşte bir çocuğun ihtiyacı olan tek şey sen inanırsan o da kendine inanır en iyisini yapabileceğine. Çok çok güzel filmdi. Bu puandan fazlasını da hak ediyor. Anne kadına bayıldım. Şanslı çocuklar.
Ne kadar objektif olabilirsem bu güzelliğe olmaya çalışırım. Asyanın kraliçesi Giannamın olduğu bir diziyi beğenmemem imkansız gibi bişey:) kalitesi, seviyesi ortada bir oyuncu. Kang dong won beyle bu nasıl uyumdur nasıl yakışmaktır alev almalı bir ortamdı resmen iki müthiş oyuncunun…devamıNe kadar objektif olabilirsem bu güzelliğe olmaya çalışırım. Asyanın kraliçesi Giannamın olduğu bir diziyi beğenmemem imkansız gibi bişey:) kalitesi, seviyesi ortada bir oyuncu. Kang dong won beyle bu nasıl uyumdur nasıl yakışmaktır alev almalı bir ortamdı resmen iki müthiş oyuncunun döktürüşünü izledik. Kısacık bir dizi olsa da dolu doluydu çiçeğimi izlerken vampir olduğuna kanaat getirdim yeniden böyle bir güzellik, aura az bulunur.
Neyse gözdemi yeterince övdüysem diziye de iki laf edeyim, kuzey güney kore birleşme hayalleri birçok siyasi içerikli dizide olur ve tabii siyasetin olduğu yerde de komplo teorileri suikastler olmazsa olmaz arkada dönen kirli işler. İyi niyetliler, kötünün de kötüleri, masumlar piyonlar. Korenin kaynanaları da fecaat oluyor bizimkilere bin basar. İçten pazarlıklar yanında içten yanmalı bir aşkta izledik. Özel güvenlik, yakın koruma içeren diziler favorimdir:) ince çalışan zeki korumalar hele. Ben çok severek heyecanla izledim neden bu kadar az puan aldığını anlamadım. Kadının ışıltısı yeter benim gözlerim doydu
Nam gil’ime aksiyon çook yakışıyor çokk🤌 üniforma herkese otomatik bir karizma bir ciddiyet yüklüyor ama bu adamda bi başka duruyor hele o asker geçmişleri yok mu özel harekatlar siyahları çekip böyle havalı silahlarla yürüyüşü nasıl yakışır. Artık sadece böyle diziler…devamıNam gil’ime aksiyon çook yakışıyor çokk🤌 üniforma herkese otomatik bir karizma bir ciddiyet yüklüyor ama bu adamda bi başka duruyor hele o asker geçmişleri yok mu özel harekatlar siyahları çekip böyle havalı silahlarla yürüyüşü nasıl yakışır. Artık sadece böyle diziler çekmeli.
Diziye gelirsek, Lee Do merhametli iyi kalpli bir polis memuru. Zor bir çocukluk geçirmesine rağmen iyi bir polis onu suç işlemekten kurtarınca o da kendi hayatını kurtarmış oldu ve buna göre yaşadı ama yine kötü bir çocukluk geçiren başka bir adam ülkede kaos çıkartacak suçlara girişip Lee Do’muzu da dahil etmeye çalıştı. Kore gibi güvenli bilinen ve silahın yasak olduğu ülkeye silah sokup herkesi silahlandırma yoluna gidip kendi intikamını böyle bir yoldan almaya çalışıyor. Kötü kişiye bir sempati duymanız mümkün başta ama bu kadar da olunmaz ki. İnsan doğasının açığa çıktığı aslında güzel bir dizi, bir kıvılcımın yettiği ortamlarda böyle bir önermeye giderseniz yoldan sapan çok olur. Anlamlı da mesajları var kısacık bir dizi 10 bölüm ben hiç sıkılmadan izledim özellikle ilk 4 bölümü soluksuz peş peşe izlersiniz. 2.sezonu olursa memnun olurum Nam gil beyleri her zaman göremiyoruz lütfen kendinizi sakınmayınız, özlüyoruz.
Kalitesiz korku filmlerinden bıkanlar için mükemmel bir seriydi bu cankurtaran gibi. Hatta korkmayanı bile gerim gerim geren kaliteli çekimleri senaryosu ve oyuncularıyla yeri ayrı olan özel bir seri bu. İlk iki film top noktasıydı, bu filmde beklenti yüksekti haliyle seriye…devamıKalitesiz korku filmlerinden bıkanlar için mükemmel bir seriydi bu cankurtaran gibi. Hatta korkmayanı bile gerim gerim geren kaliteli çekimleri senaryosu ve oyuncularıyla yeri ayrı olan özel bir seri bu. İlk iki film top noktasıydı, bu filmde beklenti yüksekti haliyle seriye veda ediyoruz üzülerek çünkü bu ikiliyi çok seviyorum. Kadın özellikle o korkuyu görüleri aşırı iyi yansıtıyor. Patrick beyleri söylememe gerek yok, korku filmlerinin aranan karizma kişiliği. Adamın dibi diyebiliriz rahatlıkla. Bu çifti çok özleyeceğim onu söyleyebilirim ve filme dönersek bugün sinemada izledim. Birkaç kez zıpladım klasik korku filmi sahneleri ama bu serinin olayı alttan gerilimi çok iyi vermesiydi, iblisler nereden ne şekilde çıkacak diye düşünmekten elleriniz terliyor ama bu filmde o ürperti gerilim daha azdı. Biraz daha hikayenin geri planına odaklanılmış, kızı ve nişanlısıyla tanıştık bu arada ed ve lorren ın gençlikleri aşırı iyi seçilmiş bu kadar mı benzer:) çok tatlılardı. Son kısmı sıkıştırılıp çok aceleye geldi gibi şöyle afili bir çatışma beklerdik son film namına. Biraz beklenti altında kalsa da sevdiğimiz bir seri ihtiyaç anında yine ilk bakılacaklardan özellikle 1-2. Ed&Lorren sizi özlicez keşke dizi serisi olarak vaka vaka devam etse ne güzel olurdu.🥲