John Wick ve asıl bir Keanu fanı olarak bu seriye bağlı ne çekilse izlerim ki bu film de seriye yakışır güzellikte yapılmış. Güzel ve minik kızların güçlü karakterler olması ve güzel dövüşmesi çok hoşuma gidiyor ve bence hep böyle rollerde…devamıJohn Wick ve asıl bir Keanu fanı olarak bu seriye bağlı ne çekilse izlerim ki bu film de seriye yakışır güzellikte yapılmış. Güzel ve minik kızların güçlü karakterler olması ve güzel dövüşmesi çok hoşuma gidiyor ve bence hep böyle rollerde olmalılar çünkü sadece güzel değil tehlikeli ve yetenekliyiz de mesajı veriyor. Kız dişi John wick olma yolunda ilerliyor tabii bir baba yaga kimse olamaz ve onu yeniden görmek çook güzeldi aynı zamanda TWD’den canım Daryl, birçok diziden karakterler vardı temposu yüksek aksiyon sahneleri dövüşler baya iyiydi, devamını merakla bekleriz yeniden John wick görebileceksek sonsuza dek yan filmlerini çekebilirler. :)
Koremin mini ama etkili dizilerinden,gizem gerilim suç temasını sevenler için. Dizi bir cinayet ve puzzle parçası ile başlıyor ardından başka puzzle parçaları da çıkıyor ve olaylar gelişiyor. Kim da mi çok iyi bi oyuncu, burda değişik bi karakter ara sıra…devamıKoremin mini ama etkili dizilerinden,gizem gerilim suç temasını sevenler için. Dizi bir cinayet ve puzzle parçası ile başlıyor ardından başka puzzle parçaları da çıkıyor ve olaylar gelişiyor. Kim da mi çok iyi bi oyuncu, burda değişik bi karakter ara sıra sinir bozucu olabiliyor:) hatırlayamadığı anılar yüzünden profil uzmanı oluyor ve tabii ki bu cinayet olaylarına dahil oluyor ve bir şüpheli aynı zamanda. Sanırım ikinci sezonu da olacak, polisiye dizilerden çok malzeme çıkar ikinci seride bir taklitçi olabilir gibi.
Ah, bu tarihi dizilerle ne yapacağız. İnsanı hem bağlıyor hem merak ettiriyor sevdiriyor hem üzüyor. Kısa ama entrikası yine bol, haini kötüsü bol bunlar arasında bir aşk hikayesi olmadan olmazdı tabii. Netflix dizisi olmasından tarihi dizilerde göremeyeceğimiz sahneler eklenmiş. Efsane…devamıAh, bu tarihi dizilerle ne yapacağız. İnsanı hem bağlıyor hem merak ettiriyor sevdiriyor hem üzüyor. Kısa ama entrikası yine bol, haini kötüsü bol bunlar arasında bir aşk hikayesi olmadan olmazdı tabii. Netflix dizisi olmasından tarihi dizilerde göremeyeceğimiz sahneler eklenmiş. Efsane tarihilerimden olmasa da sevdim tabii, bu ara en merakla izlediğim diziydi. Başrolleri sevdiğimden uyumlarını da beğendim jo bo ah tarihilere çok yakışıyor lee jae wook da öyle prens beyler kötü karakteri çok iyi oynadı ona gerilim korku türü çok yakışıyor. Kısacık bir dizi zaten tarihi sevenler için ideal. Bu arada ost’ları şahane söylemeden geçemeyeceğim sırf onlar bile diziyi güzelleştiriyor 🫶🏻
Şahane aksiyon serimizin final bölümü Tom beylere yakışır güzellikteydi. Özellikle benim gibi derin sulardan korkanlar için orada geçen her sahne fobi tetikleyici. Uçaktaki hareketler biraz abartılı olsa da abartı deyince de Tom reis😄 misal hızlı hareket eden şeylere koşarak yetişme…devamıŞahane aksiyon serimizin final bölümü Tom beylere yakışır güzellikteydi. Özellikle benim gibi derin sulardan korkanlar için orada geçen her sahne fobi tetikleyici. Uçaktaki hareketler biraz abartılı olsa da abartı deyince de Tom reis😄 misal hızlı hareket eden şeylere koşarak yetişme olayı onda garip durmuyor her türlü tehlikeli harekete bodoslama giren şahane bir aktör kesinlikle👍🏻 adam yaşının üstünde bir performans gösteriyor, güzel bir vedaydı teşekkürler Tom baba
Kitabın hacmine ters oranla gereğinden uzun zamanda okuduğum için biraz koptum doğrusu, başladığımda bir yere kadar gayet iyi ilerledi, sonra düz bir roman olmadığı için kaldığın yerden devam etmesi kolay olmayan bilinç akışı şeklinde yazıldığından bağlı kalmak zorlaşıyor. Sıkça elden…devamıKitabın hacmine ters oranla gereğinden uzun zamanda okuduğum için biraz koptum doğrusu, başladığımda bir yere kadar gayet iyi ilerledi, sonra düz bir roman olmadığı için kaldığın yerden devam etmesi kolay olmayan bilinç akışı şeklinde yazıldığından bağlı kalmak zorlaşıyor. Sıkça elden bırakıp okunmamalı yani en çok bir ara verip bitirilirse zevk alınabilir. Kötü değil ama katıldığım yerler de vardı, benzer hisler vs ama herkese hitap etmiyor. Melankolik, biraz boğucu bir ruh hali. Çokta hevesle almıştım lakin hevesimi kaybettim belki çok sonra farklı bir gözle tekrar okursam severim.
Müthiş oyuncuların bir araya geldiği 6 bölümlük mini mini bir dizi. Erken vakitte başlamış olsam bir oturuşta bitireceğim akıcılıkta, (ki dün başlayıp bugün 4 bölüm birden izleyip bitirdim) birbiriyle bağlantılı suç zinciri gibi ama daha çok ne ekersen onu biçersin’i…devamıMüthiş oyuncuların bir araya geldiği 6 bölümlük mini mini bir dizi. Erken vakitte başlamış olsam bir oturuşta bitireceğim akıcılıkta, (ki dün başlayıp bugün 4 bölüm birden izleyip bitirdim) birbiriyle bağlantılı suç zinciri gibi ama daha çok ne ekersen onu biçersin’i çok güzel anlatıyor. İlk sahnede görünen olaya nasıl gelindiği geri dönüşlerle adım adım gösterilirken zaten o karmaşık olaylar zinciri sizi içine çekiyor bu tarz adrenalin gerilim suç içeren bişeyler izleme havasındaysanız öyle bir akşam oturup izlemelik. Sonunda aşırı tatmin olmuş hissedeceksiniz :) çok iyi kurgulanmış. Çok sevdiğim bir oyuncuya lanetler okudum ne iğrenç bir roldesin diye hepsi şahane oynamış Nam gil beyi daha çok görmek istesemde her gördüğümde mutlu oldum. Güzel iş 👌
Enn sevdiğim medikal dizi hospital playlistin yan dizisi olduğunu duyunca hemen izlemeliyim dedim. İlk senesindeki asistanları anlattığı için tabii ki aynı heyecan yok ama ilerledikçe güzelleşiyor kadın doğum bölümünde geçiyor çoğunlukla ve canım dizimizden başroller 4.bölümden itibarendi sanırım konuk oluyorlar…devamıEnn sevdiğim medikal dizi hospital playlistin yan dizisi olduğunu duyunca hemen izlemeliyim dedim. İlk senesindeki asistanları anlattığı için tabii ki aynı heyecan yok ama ilerledikçe güzelleşiyor kadın doğum bölümünde geçiyor çoğunlukla ve canım dizimizden başroller 4.bölümden itibarendi sanırım konuk oluyorlar onları yeniden izlemek şahaneydi. Asistanlar da tatlılar iki profesör de öyle, diğer ikisi boğmak isteyeceğiniz türden. medikal dizi severler için güzel vakit geçiyor bazen ağlatıyor güldürüyor hayatın içinde olagelen şeyler o yüzden ben böyle gerçekçi dizileri seviyorum. Tek sezon çekilmiş severek izledim.
İnanılmaz kaliteli, gerçekmiş gibi görünen manzaralar detayları çok iyi verilmiş güzel bir animasyondu. Oturup ailecek izledik çok tatlıydı çoluk çocuk hep birlikte izlenecek güzel bir film olmuş. Vaktinize de değiyor gayet
Kısa bir videosuna denk gelip izlemeye karar verdim, kaçırmışım bunca zaman. Julia Roberts’a hayranlığınızı katlayacak bir film. Gerçek bir hikayeden olması -yine- çok daha mutlu ediyor. Çünkü sonucu çok tatmin edici. Konuya bakmadan izliyorum genelde filmleri, 3 çocuklu bekar ve…devamıKısa bir videosuna denk gelip izlemeye karar verdim, kaçırmışım bunca zaman. Julia Roberts’a hayranlığınızı katlayacak bir film. Gerçek bir hikayeden olması -yine- çok daha mutlu ediyor. Çünkü sonucu çok tatmin edici. Konuya bakmadan izliyorum genelde filmleri, 3 çocuklu bekar ve işsiz göz alıcı bir anne dış görünüşüyle farklı yargılanıyor. Bir gün bir kazaya karışınca yolu bir hukuk bürosu ile kesişiyor işler ters gitse de bir şekilde orda işe giriyor ve hiçbir eğitimi olmasa da çok büyük bir davada başrol oynuyor. Bazen eğitim her şey değildir, sağduyu empati, dikkat azim ve inat mantığın önüne geçer. Huzur duydum resmen o ilerledikçe ve güçlendikçe. Kesinlikle saygıyı hak ediyor ve varılan sonuç çok güzel, benim gibi kaçıranlar geciktirmesin. Yalnız o nasıl çeviri film kendi ismiyle daha dikkat çekici tatlı bela ise itici. Yapmayın şunu
Ah, kalbim çıt 😢 Hachii. O masum bakışlar o tatlı surat ile nasıl sevilmezdi ki. Tam bir sadakat hikâyesi, ama çok üzdün beni tatlı minnoş bir film izleyeceğim sandım. Ki çok da tatlıydı, böyle hikayeler beni üzüyor hele gerçek olması…devamıAh, kalbim çıt 😢 Hachii. O masum bakışlar o tatlı surat ile nasıl sevilmezdi ki. Tam bir sadakat hikâyesi, ama çok üzdün beni tatlı minnoş bir film izleyeceğim sandım. Ki çok da tatlıydı, böyle hikayeler beni üzüyor hele gerçek olması bu sadık bebelere çok üzülüyorum az değil 9 sene kim kimi bekler. Hem kalp ısıtan hem de kalp kıran bir hikâye. Tatlı akita Hachi🥹