En sevdiğim iki oyuncunun bir aradalığından nasıl kötü bir şey çıkabilirdi ki? Ama bu kadar mı güzel olur. Çok aşk izledik Kore dizilerinde neler gördüm ama bu adam gibi neredeyse bebeklikten beri seven ama bu öyle böyle bi sevgi değil,…devamıEn sevdiğim iki oyuncunun bir aradalığından nasıl kötü bir şey çıkabilirdi ki? Ama bu kadar mı güzel olur. Çok aşk izledik Kore dizilerinde neler gördüm ama bu adam gibi neredeyse bebeklikten beri seven ama bu öyle böyle bi sevgi değil, anlatılmaz, böylesini görmedim. Sadece imrenirsiniz ve biraz da kalp kırıcıdır. Bu kadar sevilirken neye katlanmazsın ki.. kaldı ki bu ikilinin hayatı daha çocukluktan beri çok zordu ama sahip oldukları şey bi hazineydi. Kıskandıran bir aşk aynı zamanda büyük acılarla dolu. Şu an kalbimde kocaman bir boşluk var seveceğimi biliyodum da şimdi bambaşka bi yerde, en sevdiklerimin arasında üstlerde.
Dönem dizilerinde muazzam işler yapıyolar böyle kalbinize bir çentik atıyolar her gördüğünüzde çıt diye bi ses duyarsınız. Tek üzüldüğüm nokta Park bo Gum’u daha çok görmek isterdim doyamadım çünkü çok iyi, ama yetişkin halini ayrı sevdim çünkü o da Gwan Shik. İU ile inanılmaz yakıştılar umarım yeniden bir araya gelirler ikisini de izlemeyi çok seviyorum. Hem çok eğlendim hem içim kan ağladı, çok içten ve hayatın gerçekleriyle dolu birlikte her zorluğa göğüs geren herkesin gıpta ettiği bir aile ve aşk. Kim böyle sevilmek istemez ki.. Ah çok üzdün beni güzel dizi, yerin dolmaz.
İlk film eğer sondaki bölüm sonu canavarı olmasa favori gerilim filmim olacaktı o sinir bozucu gülüş insana kalp krizi geçirtecek kadar etkiliydi, birde o filmde psikolojik unsurlar daha fazlaydı baştan sona gerilim hakimdi bu lanet gibi şeyi anlamaya çalışanlar vs…devamıİlk film eğer sondaki bölüm sonu canavarı olmasa favori gerilim filmim olacaktı o sinir bozucu gülüş insana kalp krizi geçirtecek kadar etkiliydi, birde o filmde psikolojik unsurlar daha fazlaydı baştan sona gerilim hakimdi bu lanet gibi şeyi anlamaya çalışanlar vs ama bu filmde de Naomi hanımın oyunculuğu inanılmaz iyiydi sanırım daha önce izlemedim ama gerilimi de çok iyi geçirdi korkusunu da.. bu filmin bi kısmı yani ilk yarısı daha sakindi yine sonu can sıkıcı ama umarım 3.filmde bunun çıkış sebebi başlangıcı ilk filmin akışkanlığında anlatılır bu film de gayet iyiydi baştan sona elinde tutuyor kadının psikolojisi gel gitleri ve uyuşturucu geçmişiyle lanet iyi harmanlanmış ne gerçek ne değil sizin de kafanızı karıştırıyor, o tekinsiz atmosferi geriyor. Bakalım 3te bizi ne bekliyor
Serinin devamı gibi değil de yan film gibi her şeyin başladığı gün tek bir kişinin hikayesine odaklanıp anlattıkları için dram ağırlıklı. İlk iki film gibi gerçek bir gerilim aksiyon yok ama izlemek için sessiz bir yer adı geçmesi yeterli tabii.…devamıSerinin devamı gibi değil de yan film gibi her şeyin başladığı gün tek bir kişinin hikayesine odaklanıp anlattıkları için dram ağırlıklı. İlk iki film gibi gerçek bir gerilim aksiyon yok ama izlemek için sessiz bir yer adı geçmesi yeterli tabii. Çok kötü de denemez ben sıkılmadım sanırım beklenti yükseltenler hayal kırıklığı yaşadı
Korenin hızlı zombileri:) gerilim heyecan komedi azcık da romantizmin harmanlanmasıyla keyifle geçirilecek vakit kalıyor size. Absürt komedi gibi olmuş. zombileri öldürme konusu safi vahşet değil abartılı komedi de içeriyor, baya kan revan iç organlı ama iğrenirken güldüm de😄 bu vahşetin…devamıKorenin hızlı zombileri:) gerilim heyecan komedi azcık da romantizmin harmanlanmasıyla keyifle geçirilecek vakit kalıyor size. Absürt komedi gibi olmuş. zombileri öldürme konusu safi vahşet değil abartılı komedi de içeriyor, baya kan revan iç organlı ama iğrenirken güldüm de😄 bu vahşetin etkisini azaltıyor bir nebze. Ve askerlerin olaya dahil olması hoş olmuş. Tatlı karakterler var. 2.sezonu olacaktır heyecanla beklicem,, bana böyle zombili diziler verin. Hiç sıkılmadım gerilimi de güzel dramı da yok değil. Severek izledim güncelde
Ben turkuvaz yayınlarından okudum Meral gaspıralı çevirisiyle ve çok iyi bir çeviri idi. Kitabı kuzenim verdi gerçekten beklentim yoktu hatta kolay okuyamayacağımı düşündüm nedense önyargılıydım ama birden elime aldım arka kapağı okudum ve ilk 100 sayfayı su gibi okudum klasiklerden…devamıBen turkuvaz yayınlarından okudum Meral gaspıralı çevirisiyle ve çok iyi bir çeviri idi. Kitabı kuzenim verdi gerçekten beklentim yoktu hatta kolay okuyamayacağımı düşündüm nedense önyargılıydım ama birden elime aldım arka kapağı okudum ve ilk 100 sayfayı su gibi okudum klasiklerden korkmamalı. Dili çok akıcıydı, keyifle okudum arada bir ağır gittiği yerler olsada yüzbaşı ile olan sahneleri iple çektim dönem romanlarını severim o zamanların ince üslubu hal ve tavırları çok hoş bazı düşünceler öyle olmasa da. Kadınlara yönelik özellikle kalıp fikirler biraz batıyor, iyi bir toplumsal sınıfsal eleştiri de var, genel itibariyle beğendim, yazdığı son kitapmış. Okumadığım eserlerini de okuyacağım iyi bir yazar
Youtubeda dublajlı izledim normalde izlemem, puanına bakınca çok kötü bir film izlenimi verebilir ama heyecanlıydı. 6 üstü olurmuş. Sağlam bir senaryosu olmasa da işin içinde bomba ve intikam varsa bir gerilim aksiyon oluyor. Sıkılmadım vakti iyi değerlendirmiş oldum.
Tessciğimin yeni serisi Martini kulübü’nün ilk kitabı bir Rizzoli heyecanı yoktu dürüst olayım, büyük heyecanla başladım açılışı vs güzeldi ortalarda bir yavaşlıyor sonlarda yeniden tempo artıyor bu ilk kitap diye olabilir. Bir geçmişe dönüyor bir günümüze ben çok ara verip…devamıTessciğimin yeni serisi Martini kulübü’nün ilk kitabı bir Rizzoli heyecanı yoktu dürüst olayım, büyük heyecanla başladım açılışı vs güzeldi ortalarda bir yavaşlıyor sonlarda yeniden tempo artıyor bu ilk kitap diye olabilir. Bir geçmişe dönüyor bir günümüze ben çok ara verip okuduğumdan olabilir halbuki Tessi de çok özledim. Rizzoli serisini sonsuza dek yazsa okurum ama tabii yeni heyecanlar da gerekiyor bu seride de özel ajanlar var şimdi emekliliğin keyfini sürmeleri gerekirken tabii ki geçmiş peşlerini bırakmıyor, serinin devamında heyecanlı şeyler olabilir okuyacağım tabii ki:)
Uzayda geçen her şeyi seviyorum. Başroller de sevdiğim kişiler olunca düşünmeden izlerim özellikle gong hyo jin’in o süsten uzak doğallığı ve müthiş oyunculuğu, burda min ho yu da çok sevdim çoktandır izlemiyodum. O bir uzay turisti olarak gizli bir görevle…devamıUzayda geçen her şeyi seviyorum. Başroller de sevdiğim kişiler olunca düşünmeden izlerim özellikle gong hyo jin’in o süsten uzak doğallığı ve müthiş oyunculuğu, burda min ho yu da çok sevdim çoktandır izlemiyodum. O bir uzay turisti olarak gizli bir görevle gidiyor Eve Kim (Hyo jin) ise komutanları olarak görev başında. Her astronotun farklı bir görevi var Ryong ise tamamen yasak olan birşeyi yapmaya gidiyor komutan çok katı kurallar konusunda asla taviz vermiyor her hareketi sorguluyor. turistimiz uzay hakkında hiç bişey bilmediği için çok eğlenceli sahneler de oluyor:) çok mantık dışı şeyler de var ama aşırı heyecanlı sahneler var istasyon dışı görevlerde. Zaten beni en çok cezbeden onlar. Bazıları çift olarak uyumsuz bulsa da bence tatlılardı severek izledim ben konu bana hitap ettiği için sıkılmadım gayet güzeldi.
Dün 2-3 bölüm izlerim diye oturup bi seferde bitirdim. Gerilimi güzeldi. Cassandra gerçekten aşırı sinir bozucu ve ürkütücü bi sistem. Hele sadece ses değil de ekrandan bakan şöyle bi tip olması kesinlikle rahatsız edici, sürekli izleniyor hissi. Bilgisayar deyip geçmemek…devamıDün 2-3 bölüm izlerim diye oturup bi seferde bitirdim. Gerilimi güzeldi. Cassandra gerçekten aşırı sinir bozucu ve ürkütücü bi sistem. Hele sadece ses değil de ekrandan bakan şöyle bi tip olması kesinlikle rahatsız edici, sürekli izleniyor hissi. Bilgisayar deyip geçmemek lazım akıllı sistemler bazen sizden akıllı olabilir. İlk başta hoşa giden bu sistem sonra akıl vermeye başlayınca tehlikeli olmaya başlıyor. Başında netflix logosu olmasa eşcinsellik olmasından anlıyorsunuz istisnasız her dizi filmde olmak zorunda çünkü bu baya sıktı. Bu kadar göze sokup normalleştirmeye çalışsanızda daha çok göze batıyor. Yanlış strateji:)
Minnak kız Juno aşırı tatlıydı, abi gay olsa da o da çok akıllı,nazik, düşünceli bi çocuktu. Adamın eşinin sözüne inanmak yerine sen hastasın demesi çok sinir bozucuydu. Cassandra ayrı sinir bozucu ve ürkütücüydü. Özellikle bir sahnede çok gerildim haayır diye gözümü kapatacaktım hatta. Spoilersız yorum yapmak zor, gerilim istiyorsanız vadini yerine getiriyor. Akıcı, sonuna kadar merakla izliyoruz oturup 5 saat aralıksız izlediğim dizi sayılıdır.
Çook severek izlediğim ve her hafta yeni bölümleri beklediğim çok tatlı bi diziydi. Han ji min’i çok severim burda tamamen işe odaklı, çalışkan ve sert bir karakter. İnsan kaynakları şirketinin ceosu. Bir gün sekreteri olacak erkek başrolümüzle çalışmak zorunda kalınca…devamıÇook severek izlediğim ve her hafta yeni bölümleri beklediğim çok tatlı bi diziydi. Han ji min’i çok severim burda tamamen işe odaklı, çalışkan ve sert bir karakter. İnsan kaynakları şirketinin ceosu. Bir gün sekreteri olacak erkek başrolümüzle çalışmak zorunda kalınca her şey değişir. Çok yetenekli ve bir çok konuda becerisi olan kibar beyimizle çalışırken sert kabuğu kırılmaya başlar. Tabii şirket içinde dışında bir takım entrikalar da döner burda en büyük yardımcısı bu bey olur. 12 bölümcük çok tatlı bir romantik drama. İzlerken bolca güleceksiniz minik oyuncular ayrı tatlı ve diğer çiftlerde.