yigiti akil hastanesine kapatin fake denizi babasiyla birlikte nemo noktasina gonderin sonunu hic begenmedim ama harika bi dizi fazla guzel sarkilarina ozel playlist yapicam
KONUSU O KADAR DERIN VE ANLAMLIYDI KI zaten yasamadan anlamazsin ama dizi cidden sana duygulari birebir hissettiriyo sanki butun o zorbaliga sahit oluyomussun gibi yasli kadin oglu öldugu icin uzulmus olabilir ama icinden deccal cikti karinin bide kizini kandirmisti sosyopat
ikiside idolum bu kadar gaddar insanlara nasil katlandiniz zombi olup isirasim geldi VE O COCUKTAN ASLA BEKLEMEZDIM yani bi ara dusundum ama ciddn sok oldum fazla yakisikli biri cikicak sandim tipik piskopat cikti konusmadigi surece hala seviyorum
o kadar tatliydilar ki odaklanamadim dizideki butun ciftler cok guzeldi konusu BAYA ILGIMI CEKTI dizinin ortalarina dogru wi ha jun gelmisti o bolumler asiri iyiydi
ilk sezon o kadar iyiydi ki cok iyi dovusuyolardi 2. sezonda 30 kisi getirmissiniz diye woojinin gucunu 30x cekmissiniz sanki gunwoonun kocu olarak ondan daha guclu olmasi gerekmiyor mu yani 3. sezon woojin thor olarak gelsin