Tatlış bir romantik komedi. Bir insana hayran olmakla, aşık olmanın arasında ki farkı gösteriyor. Masalsı havası baya hoş bence. Severek izledimm kafa dağıtmalık izlenebilir. Çok renkli bir film insanın içini açıyor.💕🤩
Spoiler içeriyor
Son bölümler baya heyecanlıydı ben diziyi genel olarak beğendim. Sonunda nicky karakteri beni delirtti. Kız seninle evlenmek için o kadar uğraşsın, parmağını kessin, kendi hayatını riske atsın sen son anda saçma sapan bir sebepten evlenmekten vazgeç. Birde eski sevgilisinden ayrılır…devamıSon bölümler baya heyecanlıydı ben diziyi genel olarak beğendim. Sonunda nicky karakteri beni delirtti. Kız seninle evlenmek için o kadar uğraşsın, parmağını kessin, kendi hayatını riske atsın sen son anda saçma sapan bir sebepten evlenmekten vazgeç. Birde eski sevgilisinden ayrılır ayrılmaz boşta kalmamak için yalanla dolanla bir şekil bu kızla olmuş bu da sonradan ortaya çıkıyor. Her şeyi geçtim evlilikten vazgeçtikten sonra annesinin iki çift lafı üzerine kızla geri evlenmeye karar vermesi😩 Kafayı yersin ya. Onun yüzünden bütün ailesi belasını buldu zaten. Ennn çok hoşuma giden detay ailede tek ruh eşi çıkan çiftin Jules ve Laura çıkması🥹 Saklambaç filmine baya benziyor dizi. Sonunu çok beğendiğim dizilerden oldu yine.
İyi hissettiren filmler denince bu film ya özellikle kızlar için. Elle zamanının çok ötesinde bi karakter ve çok iconic. Böyle girly filmleri çok seviyorum. Perfect day şarkısını arada açıp dinliyorum. Sonu çok güzel bitti çook💗 Go girl😝
Favori romcomum çok seviyorum💕 Hele çocuğun kızı utandırdığı için kendisinide bilerek rezil ettiği, Can’t take my eyes off of you söylediği sahneyi yirmi kere geri sarıp sarıp izledim. Çok tatlı bir sahne, şarkıda en sevdiğim şarkılardan zaten çok hoşuma gidiyor…devamıFavori romcomum çok seviyorum💕 Hele çocuğun kızı utandırdığı için kendisinide bilerek rezil ettiği, Can’t take my eyes off of you söylediği sahneyi yirmi kere geri sarıp sarıp izledim. Çok tatlı bir sahne, şarkıda en sevdiğim şarkılardan zaten çok hoşuma gidiyor o yüzden.😫 Uzun saçlı erkekleri beğenme sebebimizdir mesela bu film.
Bu filmin olayı benim için kesinlikle Abba şarkıları🤩 Zaten müzikal bir film çok hoş hissettiriyor. Anne kız filmlerine ve böyle girly filmlere bayılıyorum. Dancing Queen sahnesi favorimm💕
İzlerken en çok ağladığım film budur gözlerim şişmişti. Çok sevdim ama çok üzüldüm. Setsuko beni mahvetti birde o kadar tatlı bir çocuk ki my baby😭Birde bu filmin gerçek bir hikaye olması Allah’ım. Bu filmin ağırlığını kaldıramıyorum insanın içi parçalanıyor😢💗
Spoiler içeriyor
Çok yenilikçi bir diziydi. Böyle sorunlu karakterler izlemeyi seviyorum bana daha hayattan hissettiriyor. Karakterin adını bilmiyoruz, kameraya bakıyor, bizimle konuşuyor. Farklı bir dizi, tuhaf bir hissiyatı var. Bir yandan kalbimizi kıran bir dizi🥲 Hot rahip niye it’ll pass deyip gidiyorsun😫…devamıÇok yenilikçi bir diziydi. Böyle sorunlu karakterler izlemeyi seviyorum bana daha hayattan hissettiriyor. Karakterin adını bilmiyoruz, kameraya bakıyor, bizimle konuşuyor. Farklı bir dizi, tuhaf bir hissiyatı var. Bir yandan kalbimizi kıran bir dizi🥲 Hot rahip niye it’ll pass deyip gidiyorsun😫 Karakterin finalde bize attığı “olmadı” bakışı ve gidişiyle dizi bitiyor. Karakter için daha iyi şeyler hakediyordu diyemem ama ona üzülüyorum.
Yere göğe sığdıramadığım o dizi. Yeri o kadar ayrı bir dizi ki çok seviyorum. Kesinlikle bir sitcomdan fazlası, izleyene çok şey kattığını düşünüyorum. Çok özgün bir konusu, tatlı karakterleri var ve hayatla ilgili çok anlam taşıyan bir dizi. Aynı zamanda…devamıYere göğe sığdıramadığım o dizi. Yeri o kadar ayrı bir dizi ki çok seviyorum. Kesinlikle bir sitcomdan fazlası, izleyene çok şey kattığını düşünüyorum. Çok özgün bir konusu, tatlı karakterleri var ve hayatla ilgili çok anlam taşıyan bir dizi. Aynı zamanda içinde barındırdığı felsefe de hoşuma gidiyor. Dizinin sonu, o hissettirdiği tuhaflık, Michael karakterinin son sözü😫💗 Ve tabii ki o tatlı müziği, atmosferinin verdiği huzur✨Ben bir dizi olsam bu dizi olurdum💛
“Take it sleazy”
Spoiler içeriyor
Çok sevdiğim, çok saran ve heyecanlı bir dizi. Profesör’ün zekası, planları, karizması aşırı iyi Berlin’de aynı şekilde bayılıyorum🤌🏻Raquel ve Profesör çifti özellikle çok hoşuma gidiyor. Dizinin işlenişi, soygunlar, karakterler her şey güzeldi ve anlamlı bir diziydi. Nairobi ve Tokyo’suz bitmeside…devamıÇok sevdiğim, çok saran ve heyecanlı bir dizi. Profesör’ün zekası, planları, karizması aşırı iyi Berlin’de aynı şekilde bayılıyorum🤌🏻Raquel ve Profesör çifti özellikle çok hoşuma gidiyor. Dizinin işlenişi, soygunlar, karakterler her şey güzeldi ve anlamlı bir diziydi. Nairobi ve Tokyo’suz bitmeside çok üzdü🥹