teravihte teyze cok guzelsin sana bakmaktan namaz kilamadim oglum yakisikli olsaydi seni ogluma isterdim ama senin hakkin kim taehyung dedi inanan inansin yalan soyleyecek halim yok
Spoiler içeriyor
ben joan kadar ne istedigini bilmeyen belirsiz bi karakter gormedim ya herkesi tuketti resmen yazik valla luke'un sana verdigi emeklere yazik seni bekledigi 67 yilina yazik keske seni bekleyecegine ebediyete gidip baska biriyle ask yasasaymis ya aptal gerizekali joan her…devamıben joan kadar ne istedigini bilmeyen belirsiz bi karakter gormedim ya herkesi tuketti resmen yazik valla luke'un sana verdigi emeklere yazik seni bekledigi 67 yilina yazik keske seni bekleyecegine ebediyete gidip baska biriyle ask yasasaymis ya aptal gerizekali joan her dk tunele girip ergenler gibi triplere girdigi icin birakti cocugu ya OF ben de her dk gecmisi dusunsem ben de ozlerim mal joan uyuz oldum uyuz normalde 7/10 vericektim ama luke gibi bi adama haksizlik yapip uzdugunuz icin bu filme anca 5/10 veririm ya OFFFF (bu arada sinirlendigim sey luke'u secmemesi degil bastan beri larry olsaydi okeydim bir yere kadar tutuyordum zaten ama luke'a umit verip onu sectikten sonra terk etmesi sinir etti beni 5 puan vermemin sebebi de bu ne istedigini bilmemesi neyse bu kadar bb)
ay cok guzeldii 😭😭😭 cok eglenceliydi cok komikti cok duygusaldi gozumun doldugu bir suru yer oldu 😭 arkadaslikla ilgili yapilmis super bi film 🤌🏻 sonunu hic boyle beklemiodum cok uzuldum sen animasyonsun kendine gel 😔 ama nolur izleyin cok guzel…devamıay cok guzeldii 😭😭😭 cok eglenceliydi cok komikti cok duygusaldi gozumun doldugu bir suru yer oldu 😭 arkadaslikla ilgili yapilmis super bi film 🤌🏻 sonunu hic boyle beklemiodum cok uzuldum sen animasyonsun kendine gel 😔 ama nolur izleyin cok guzel 🫶🏻 bende rondan istiyorum 🫠
1 ve 2. sezon cok guzeldi 3. sezon biraz zorlama olmus usagiye de arada sinir oldum mlsf 😔 2. sezonda bitseymis daha tatmin edici bi final olurmus 🙏🏻 kesin abd versiyonu gelicek ya bu amerikalilarin da tutmus dizileri kendi ulkelerinde…devamı1 ve 2. sezon cok guzeldi 3. sezon biraz zorlama olmus usagiye de arada sinir oldum mlsf 😔 2. sezonda bitseymis daha tatmin edici bi final olurmus 🙏🏻 kesin abd versiyonu gelicek ya bu amerikalilarin da tutmus dizileri kendi ulkelerinde cekme isi ne alaka yani squid game de oyle olucak muhtemelen 👎🏻 BI DE oyun arasinda ASSSIRI gereksiz felsefeler vardi COK SIKTI dizinin en buyuk hatasi 😣 ama genel olarak 1 ve 2 cok guzeldi 🤌🏻 oyunlar cok kaliteliydi izlerken baya seyir zevki veriyordu ozellikle chishiya cok zekiydi sogukkanliligi falan etkiledi baya eglendim onun oldugu oyunlari izlerken 🫠 AYRICA ARISU 3. SEZONDA COK YAKISIKLIYDI 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
9/10 izleyin
zaten izlemistim ama kahvalti yaparken izlemek de cok sariomus 🤌🏻 turkiye de yapilmis en iyi islerden biri turk halki genelde boyle kaliteli yapimlar izlemez ama bu izlenmisti sasirtici bi sekilde 🫠 hem degindikleri olaylar hem konu isleyisi hem kadin karakterin…devamızaten izlemistim ama kahvalti yaparken izlemek de cok sariomus 🤌🏻 turkiye de yapilmis en iyi islerden biri turk halki genelde boyle kaliteli yapimlar izlemez ama bu izlenmisti sasirtici bi sekilde 🫠 hem degindikleri olaylar hem konu isleyisi hem kadin karakterin guclu tavri her detayiyla super bi dizi izleyin kesin 10/10
Spoiler içeriyor
1 aydir bitirmek icin gece gunduz izliyorum tamam mi guzel dizi simdi hakkini yemiyim cogu sezonu superdi favorim 3 neyse finali hakkinda konusucam IGRENC BI FINALDI vecnayi nasil boyle basit öldürebildiniz asla anlamiyorum onceki sezonlarda vecnanin kontrolundeki canavarlarda 2 3…devamı1 aydir bitirmek icin gece gunduz izliyorum tamam mi guzel dizi simdi hakkini yemiyim cogu sezonu superdi favorim 3 neyse finali hakkinda konusucam
IGRENC BI FINALDI vecnayi nasil boyle basit öldürebildiniz asla anlamiyorum onceki sezonlarda vecnanin kontrolundeki canavarlarda 2 3 kisi kaybettik ama vecnayla savasirken 5 dk da öldürdük ve hic kayip vermedik oyle mi??? vecnanin demogorgonlari nerede abi niye yoklar savasta??? SACMALIK nancynin deyimiyle BULLSHIT yani ne denebilir ki en az 2 kisi olmeliydi bence daha vurucu bi son olurdu eli öldü gibi gostermeniz de vuruculuk falan katmamis zaten 2 bolumdur intihar etmeyi dusundugunu gosterdiniz herkes hazirladi kendini yani bildikten sonra neye uzulucez keske öldükten sonra kaliyle olan konusmasini gosterselerdi daha cok uzulurduk ve tum yapimin stevei ölmüs gibi gostermesi??? ne alakaydi ne sacma sapan prlar yapiyorsunuz ya tum oyuncular bi de roportajda final icin mendilleri hazirlayin demisti bakin cok cabuk aglayan biriyim ama bu finalde aglamadim aglancak bisi yoktu cunku??? son 1 saat sıkıntıdan olcektim zaten cok sıkıcıydı tamamen sacmalik bullshit felaket kotu bi final
ben daha iyi bi final yazardim aq
az once stranger things 5. sezon 7. bolumu izledim en kotu bolumlerden biri olarak kabul edilip en dusuk puanli bolumlerden biri 😊 arkadaslar??? bolum gayet iyiydi heyecan vericiydi bu bolumden kotu onlarca bolum sayarim size yani bu bolumun bu kadar…devamıaz once stranger things 5. sezon 7. bolumu izledim en kotu bolumlerden biri olarak kabul edilip en dusuk puanli bolumlerden biri 😊 arkadaslar??? bolum gayet iyiydi heyecan vericiydi bu bolumden kotu onlarca bolum sayarim size yani bu bolumun bu kadar dusuk puan almasinin tek sebebi willin acilmasi oldugunu dusunuyorum homofobikler yapmis yine yapicagini 👎🏻