Beğendim. Hayao miyazakinin yapımlarına benziyor. Fantastik bir alem olan agarthada geçen bir maceralı yolculuk animasyonu. Yeni ve değişik bir şeyler tatmak isteyenlere tavsiye ediyorum.
Açıkçası daha iyi bekliyordum her şey çok tahmin edilebilirdi. Sinemada ikincisini izlemek için izledim ama şuan ikinciye gidesim bile yok. Beğenmedim. İzlerken zevkli ama tamamen boş bir film. ⭐️⭐️
Bazı insanlar bahar gibi hissettiriyor; hayatıma bahar getiriyor, Gül-i Sefîd'im gibi. Bazı insanlar sizi hayatta tutar, hayata tutunmanızı sağlar; hemruhum da öyle... Lale-i Pinhan
planladigim kadar cok yiyemedim 2/10 etten nasiplenen kedinin yogasal gösterisini izledim8/10 cok fazla misafir gelmedi 10/10 sacim guzel oldu 5/10 karnim agridi ve agrior 1/10
Monofobi: Yalnız kalma korkusu. Kiyoshi Kurosawa favori yönetmenlerimdendir. Kendisinin tarzını çok beğeniyorum. Sessizlik ve yavaş tempoyu çok sürükleyici yapan biridir. Bu filmi ise gerçekten beğendim. Bana göre sonu daha iyi olabilirdir ama onun dışında film çok sürükleyici idi. Yaşam ile…devamıMonofobi: Yalnız kalma korkusu.
Kiyoshi Kurosawa favori yönetmenlerimdendir. Kendisinin tarzını çok beğeniyorum. Sessizlik ve yavaş tempoyu çok sürükleyici yapan biridir. Bu filmi ise gerçekten beğendim. Bana göre sonu daha iyi olabilirdir ama onun dışında film çok sürükleyici idi.
Yaşam ile ölüm arası gidip gelenler, yaşayanlar ile hayatletler (henüz öte tarafa gidemeyip sıkışanlar) arasındaki gidip gelme oldukça etkileyici idi. Film ölümü ve yalnızlığı çok iyi ele alıp ayrıca iliklere kadar hissettirdi. Ölüm belki de en büyük yalnızlıktır. Biz insanların en büyük korkusu yalnız kalmak olsa gerek. Film ise daha çok bu yalnızlık korkusunun üstünde duruyor. Yalnız yaşıyorsanız filmi izlemeden önce tekrar düşünün derim. Bu arada filmi korkmak için değil anlamak için izleyin çünkü filmin verdiği mesajları anlamak önemli.
En beğendiğim korku filmleri arasına girdi. Tavsiye ederim.
Spoiler içeriyor
Ben Miray’ı ekranda izlemeyi çok seviyorum hem güzel kadın hem mimikleri duyguları çok güzel izleyiciye geçiriyor bence. Bu yapımda da yine o delirirken ben burada hissettim. Çok empati yaparak hissederek birçok duyguyu aynı anda yaşayarak izlediğim bir dizi oldu. Ama…devamıBen Miray’ı ekranda izlemeyi çok seviyorum hem güzel kadın hem mimikleri duyguları çok güzel izleyiciye geçiriyor bence. Bu yapımda da yine o delirirken ben burada hissettim. Çok empati yaparak hissederek birçok duyguyu aynı anda yaşayarak izlediğim bir dizi oldu. Ama üst üste iki toksik ilişki dizisi izleyince ben de kafayı yicek gibi oldum. Siz siz olun öyle şeyler yapmayın 😁😁
Spoiler içeriyor
Diziyi izlerken defalarca kez Lucy’ye, daha fazla kez Stephen’a saldırmak istedim. Hayatımda böyle hiçbir yapımda bu kadar toksik bir ilişki izlememiştim ve gerçekten içindeyken anlamadığın ama dışardan herkesin anladığı garip tarzda bir ilişki. Benim en sevdiğim karakter Bree. Bree o…devamıDiziyi izlerken defalarca kez Lucy’ye, daha fazla kez Stephen’a saldırmak istedim. Hayatımda böyle hiçbir yapımda bu kadar toksik bir ilişki izlememiştim ve gerçekten içindeyken anlamadığın ama dışardan herkesin anladığı garip tarzda bir ilişki. Benim en sevdiğim karakter Bree. Bree o kadar tatlı o kadar duruşu olan güzel bir karakter ki izlerken gerçekten hayran oluyorsun. Aynı zamanda da çok zeki ve güçlü bir karakter. Ben Pippa ve Evan karakterini de pek sevmiyorum. Özellikle Pippa düşüncesiz bencil ve itici bir karakter. Wrigley de masum saf temiz bir karakter ve dizideki en doğru match Wrigley ve Breeydi. Onun dışında Lucy’nin o kadar güzel olup o kadar yakışıklı çocuklarla çıkıp her seferinde aptal gibi stephen’a geri dönmesi ekran başında bana kriz geçirtti. Ama ilişkileri anlatan sürükleyici nice bir diziydi
Fav dizim hemen izleyin ilk başta Tony michella Sid cassie effy konulu (effy çok az sahnede gen 1 de ) benim fav sezonlar gen 2 çok iyi freddieyle effy olsa çok iyi olcaktida hemen izleyin harika pişman olmazsiniz