Hayatının geri kalanında sadece 'çok sevdiğin ama seni hiç sevmeyen' insanlarla mı çevrili olmak istersin, yoksa 'seni canından çok seven ama senin zerre bir şey hissetmediğin' insanlarla mı?
Ben, giyinmeyi, süslenmeyi, kahkaha atmayı, gezmeyi seven bir kızdım. Ne ara sinirli, yorgun, hiçbir şey yapmak istemeyen birine dönüştüm, bilmiyorum...
Bı film keyfi yapacaktım evde sartel attı geri geldi bisiler oldu kablolar eriyip yandı korktuk açmadık da sonra kendi internetimden izlerken bilgisayarın şarjı bitti ben bittim gün hala bitmiyor daha ne olabilir demek istemiyorum bı evin yanmadigi kaldı cunki neyse…devamıBı film keyfi yapacaktım evde sartel attı geri geldi bisiler oldu kablolar eriyip yandı korktuk açmadık da sonra kendi internetimden izlerken bilgisayarın şarjı bitti ben bittim gün hala bitmiyor daha ne olabilir demek istemiyorum bı evin yanmadigi kaldı cunki neyse filmin kalanını yarına ertelemisken aylık rutindir instagramda takip takipçi temizliği yapayım ( yapa yapa kimse kalmayacak yakında )
Offf çok güzeldi nasıl biter ya . Onlarla beraber bende orada yaşıyordum, hissediyordum.. ama şimdi bitti . Yani nasıl anlatabilirim ki o yeşil vadiyi , dostluğu , AİLEYİ, okulu , atlarını , sevgilerini , iyi niyetleri... Ben bu diziyi tekrar…devamıOfff çok güzeldi nasıl biter ya . Onlarla beraber bende orada yaşıyordum, hissediyordum.. ama şimdi bitti . Yani nasıl anlatabilirim ki o yeşil vadiyi , dostluğu , AİLEYİ, okulu , atlarını , sevgilerini , iyi niyetleri... Ben bu diziyi tekrar izlemek istiyorum daha sonra unutmayı dilediğim tek dizi . Anne shirly- cuthbort hayal gücünü , iyiliğini , yardımseverliğini asla unutmayacağım...🫂🧑🦰🍁🌿🌲🏞️🐎🐎
"-Yeah, well, if we keep walking at this pace, quitting isn't gonna be the problem. Surviving will be. Does this guy ever stop to smell the flowers. This isn't a race. -No, it isn't. -Then why does it piss me…devamı"-Yeah, well, if we keep walking at this pace, quitting isn't gonna be the problem. Surviving will be.
Does this guy ever stop to smell the flowers. This isn't a race.
-No, it isn't.
-Then why does it piss me off so much that I haven't seen him stop to take a break?
Why is something that's meant to be inspirational making me so angry? Totally irrational."
"There's a whole world out there to conquer. You don't need to go looking for people to step on."
Bana bromance içeren dizi film önerir misiniz ikisi kardeş veya arkadaş olabilirler. Örnek olarak sevdiğim Supernatural de Dean ve castiel, tvd de damon ve Stefan, xmen serisinde Charles ve erik vb gibi.
Çok farklı bi senaryo.Sadece konusu ilginç olduğu için izledim. İzlemeye değer mi emin değilim. Çünkü iç karartıcı şeyler var. Inisherin Adası dışarıdan baksanız muazzam bir güzelliğe sahip ama aslında, herkesin birbirini dikizlediği, nefes aldırmayan klostrofobik bir hapishane gibi 1️⃣Ve o…devamıÇok farklı bi senaryo.Sadece konusu ilginç olduğu için izledim. İzlemeye değer mi emin değilim. Çünkü iç karartıcı şeyler var.
Inisherin Adası dışarıdan baksanız muazzam bir güzelliğe sahip ama aslında, herkesin birbirini dikizlediği, nefes aldırmayan klostrofobik bir hapishane gibi
1️⃣Ve o adada durduk yere, o kadar anlamsızca başlayan o vahşi küslük...
Arkada patlayan silah sesleriyle birlikte fark ettim ki film; ana karada birbirini katleden kardeşlerin yani o acımasız İrlanda İç Savaşı’nın mikro bir alegorisiymiş.
Savaşın bir özetiymiş aslında.
Buradan bakamasaydım anlamsız bir şeye dönüşecekti.
2️⃣Film boyunca canımı yakan şeyler oldu.😢
+ Padraic’in o dünyalar tatlısı, saf nezaketini adım adım kaybedip intikam dolu bir adama dönüşmesi. 😢
Colm un da Büyük bir insan olma, anlamlı bir hayat yaşama takıntısı ve kibiriyle aslında insanlığını kaybetti.
Sonuç : Tarihe geçmek, ölümsüz bir sanat eseri bırakmak uğruna, tam şu an yanı başındaki bir insanı kalbinden vurmak ve dünyadaki nezaketi yok etmek ne kadar ahlaklıdır?
******************
Not: Ayrıca bu yönetmenin Bruges filmini sevmemiştim. izlemesi rahatsız edici ve çiğ bir yapımdı. Bu film felsefe olarak daha iyi bir zemine oturmuş. yönetmen her izleyiciye hitap etmeyen, negatiflik ve pesimizm içeren sinemanın karanlık ve uç noktalarında gezinen biri
Bazen bir filmin felsefi olarak ne anlatmaya çalıştığı, o filmin bizde bıraktığı kötü hissi ve yarattığı rahatsızlığı telafi etmeye yetmiyor.