Kaybedecek bir yol da kalmadı Kırılmaya gebe hayaller de kurmuyorum Güne başlamak için gözlerimi açmıyorum Baştan sona her anım zifiriden beter Bütün mevsimleri tükettim Artık ne üşüyorum ne de yaprak döküyorum Sade bir bekleyişe gömülüyorum Sanki bin yıldır aynı duraktayım.