Bir gecede bitirdim sol göz ağrıma rağmen kafa dağıtmak için çerezlik dizi klişelerle dolu bildiğiniz gibi.Bu tür dizilerde bir kıza iki erkek düşerdi burada maşallah üç tane neyseki öyle saçma sapan kavgalar olmadı kız güvenebileceği birini seçmesine sevindim Mert Ramazana…devamıBir gecede bitirdim sol göz ağrıma rağmen kafa dağıtmak için çerezlik dizi klişelerle dolu bildiğiniz gibi.Bu tür dizilerde bir kıza iki erkek düşerdi burada maşallah üç tane neyseki öyle saçma sapan kavgalar olmadı kız güvenebileceği birini seçmesine sevindim Mert Ramazana benzeyen lavuğu da hiç sevemedim açıkçası John ve Dean baya iyiydiler Allie sende bi karar kızım Deanı kaçırma derim.
Son sezonda hiçbir şey anlatmadı boşa geçti resmen finalini bile merak etmiyorum o kadar soğudum diziden homelander çok sevildi diye meme için çekilmiş sahneler o kadar belli ediyordu ki kendini. Süper kahraman parodisi ilk başlarda güzeldi ama zamanla kendi içinde…devamıSon sezonda hiçbir şey anlatmadı boşa geçti resmen finalini bile merak etmiyorum o kadar soğudum diziden homelander çok sevildi diye meme için çekilmiş sahneler o kadar belli ediyordu ki kendini. Süper kahraman parodisi ilk başlarda güzeldi ama zamanla kendi içinde çelişmeye başladı ve sürekli tekrarlanan olaylarla da can sıkıcı oldu.
Filmin mutsuz biteceğini bile bile sonuna kadar izledim kıza iki gram mutluluğu çok gördünüz yazıklar olsun onun dışında film sıkıcıydı bu kadar imdb puanı alması bile şaşırtıcı neyse üzülmek isteyenler varsa izleyebilir
İlk 2 sezonu iyiydi hiç sıkılmadım ama 3.sezon sıkmaya başladı belki de bizi aksiyonu alıştırdıkları için olabilir. Onun haricinde kafa dağıtmak için her sezonun 8 bölüm olması da harika daha uzun olsaydı çekilmezdi. Reacherın bağlanma sorunları var herhalde her sezon…devamıİlk 2 sezonu iyiydi hiç sıkılmadım ama 3.sezon sıkmaya başladı belki de bizi aksiyonu alıştırdıkları için olabilir. Onun haricinde kafa dağıtmak için her sezonun 8 bölüm olması da harika daha uzun olsaydı çekilmezdi. Reacherın bağlanma sorunları var herhalde her sezon partneri değişiyor.
Bu yazarın bitirdiğim ilk kitabı diğerini sarmayıp bırakmıştım ama bu kitaptan sonra ona tekrar devam etmek istiyorum kitap o kadar sardı ki tüm ilgim ondaydı sürekli katil acaba o mu yoksa diğeri mi diye şüphe ettirmesi insanı merakta koyuyor ve…devamıBu yazarın bitirdiğim ilk kitabı diğerini sarmayıp bırakmıştım ama bu kitaptan sonra ona tekrar devam etmek istiyorum kitap o kadar sardı ki tüm ilgim ondaydı sürekli katil acaba o mu yoksa diğeri mi diye şüphe ettirmesi insanı merakta koyuyor ve bitirmeden bırakmak istemiyorsun müthiş