1 aydır kitap okumayamamıştım ama bugün okuyayım deyip rastgele bir kitap seçtim o da mükemmel ötesi çıktı hem ağladım hem güldüm karakterlerine aşık oldum tekrar unutup okumak istiyorum o derece son olarakta Scott boyun devrilsin diyorum
Sarma sararken izlemek keyifliydi ama bu kadar her karakteri tripli bi dizi görmemiştim çok sinir bozucuydular ergen hepsi küçük kardeşi Maria daha tutarlı davranıyordu helal olsun sana canım ablalarına ders ver akıllansınlar
İzleyin izlettirin tabii sabrınız varsa gizemler yavaş yavaş çözüldüğü için sabırsızlanıyorum eve nasıl dönecekleri bulmaya çalışırlarken daha da artan gizem izlettiriyor tek sıkıntısı yavaş ilerlemesi bu çağda her şeyi çok çabuk tükettiğimiz içinde olabilir hemen sonucu görmek istiyoruz ama diziyi…devamıİzleyin izlettirin tabii sabrınız varsa gizemler yavaş yavaş çözüldüğü için sabırsızlanıyorum eve nasıl dönecekleri bulmaya çalışırlarken daha da artan gizem izlettiriyor tek sıkıntısı yavaş ilerlemesi bu çağda her şeyi çok çabuk tükettiğimiz içinde olabilir hemen sonucu görmek istiyoruz ama diziyi çokta uzatıp tadını kaçırırlarsa kalitesi bozulabilir.