Dizi güzeldi özellikle uzun dizi izleyemeyip hemen sıkılan biri için bölümlerin kısa kısa olması daha iyidi Ayrıca olaylar çok bibrbirleriyle bağlantılı ve akıcıydı izlerken sıkılmazsınız Mafya ve kendi dünya arasında sıkışıp kalan soner gibi gösterilsede bence fatihti, olayları kimsenin canı…devamı