Devlet ve mafya ilişkisi anlatılmış. Tarih sahnesine baktığımızda çıkarları doğrultusunda piyonların oynatıldığı ve bir dönem haklının hakkı bilmeyenlerin sahnelendigi bir geçmiş bulunuyor. Bence izlenmeli 👍🏻
Olağanüstü olayların zirvede olduğu bir diziydi, bence gayet güzeldi. Kore klasiği olan esas oğlan ve diğeri çatışması burda da vardı. Artık esas oğlanlar kazanmamalı 👀
Eşime göre fazla aksiyonlu, bu sebeple beğenmedi 😅 Fakat ben beğendim, Will Smith'in filmleri harika, resmen karakterlerle özdeşiyor, oyunculuk ve konu işleyişi de gayet güzel. Filmde de dostluk var, güven var, aksiyon var, var yani👀 izleyin bence 👍🏻
Kim Nam Gil'in başrolünü üstlendiği güzel bir dizi. 9 bölüm olması tam tadında bıraktırmış her şeyi 👍🏻 finaline göre 2. Sezonu da çekilecek demektir, aksiyon türünde güzel bir dizi izleme listesine eklenmeli 🎬
Haydi, nefsim kurtuluşun için koş olanca gücünle, Bilenmiş, keskin kılıçlar gibi dal sırların derinine! İnsanlar niçin yaratıldıklarını şöyle bir düşünselerdi, Dünyada gülüp eğlenme nedir hiç mi hiç bilmezlerdi
Kore dramasını tam olarak yansıtan bir diziydi. İmkansız aşkın temsili olan bu dizi, biraz iletişimsizliğin nelere yol açtığını gösteriyordu. Etkilendim ama. Bu arada duygusal biri izlemesin ağlayabilir😅 tecrübeyle sabit🤓
Bugün başlayıp bitirdik. Dünyevi yaşamın esaretinde ölüm ise her an bizimle.. En sevdiğimiz replik ise "zaman diriyken kıymetli,ölenin vakti bol olur "