Ya başrolü R Rajkumar filminden dolayı çok severek takip ederim fakat bu dizi çok basit kalmıştı. Açıkçası beklentimin altında kaldı, yetenekli bir ressamın para uğruna düzenbaz olmasını anlatıyor 🤷🏻♀️
Michael Jordan'dan dolayı izledik ama konusu her zaman ki Amerika askerlerinin düzen uğruna harcanmasını anlatıyordu. Aksiyon türünde olan filmi izlemeseniz de olur 😅
Livaneli'nin kitaplarını severek okurum fakat beklentinin çok altında kaldı. 68 kuşağını ve siyasi çatışmalarını eleştirel bir bakış açısıyla yazmış ama katılmadığım çok yönü vardı. Anlatımı basit kalmış 🤷🏻♀️ tavsiye etmiyorum 😅
Aykırı bir tiplemenin en alt tabakadan ülkenin kraliçesi olmasını anlatıyor. Çerezlik izlenebilir türden bir dizi ama bir kere de baş karakterden ziyade 2. Yan erkek karaktere şans verilmeli tezimi bir kere daha savunuyorum 😅 her zaman kral kazanmamalı 🤷🏻♀️
"Uzun süre uçuruma bakarsan uçurum da sana bakar." Kore'nin ilk profil uzmanını anlatan polisiye türünde bir diziydi. Başrol Kim Nam Gil benim çocukluktan beri favori oyuncum, dizilerinde dinini çok güzel bir sekilde işliyor. Bizde ise din söz konusu olunca ipler…devamı"Uzun süre uçuruma bakarsan uçurum da sana bakar."
Kore'nin ilk profil uzmanını anlatan polisiye türünde bir diziydi. Başrol Kim Nam Gil benim çocukluktan beri favori oyuncum, dizilerinde dinini çok güzel bir sekilde işliyor. Bizde ise din söz konusu olunca ipler kopar normalde, neyse güzel bir dizi tavsiye ederim 👍🏻