Ben bu çocuklara çok üzülüyorum aslında. Olmadıkları kimliklerin sahibi sanıyorlar kendilerini. Bilmedikleri bilgilerin öğretmeni sanıyorlar. Sosyal mecraların uzattığı mikrofon çok büyük yanılsamalar içinde bıraktı bu çocukları. Her şeyi söylemeye hakları var zannediyorlar.