38 Zor bir hayatı izliyoruz filmde . Yıllarca tutsaklık yaşaamış anne ve oğlunun kaçma girişimi ve sonrasında gelişen olayları severek merakla izledim. Dram yönü baskın olan akıcı bir filmdi
Spoiler içeriyor
31 // Bu filmi izlemenin hem hüznü ,hem mutluluğu içerisindeyim. Harika bir evren ,harika karakterler.. Hepsini ayrı ayrı sevdim. Ama Tony ve Steve bir başka benim için. Çok güzel bir final olmuş kesinlikle.. Tony'in veda videosu hazırlaması çok etkileyici. Gözlerim…devamı31 //
Bu filmi izlemenin hem hüznü ,hem mutluluğu içerisindeyim. Harika bir evren ,harika karakterler..
Hepsini ayrı ayrı sevdim.
Ama Tony ve Steve bir başka benim için.
Çok güzel bir final olmuş kesinlikle..
Tony'in veda videosu hazırlaması çok etkileyici. Gözlerim dolu izledim.