– Az mı bekledin sen bu kızı okul yollarında? + Değil mi? Bekledim. – Bekledin tabi. Hiç unutmuyorum bir kere hafta sonuydu, okul kapalı, sen yine bekledin. - Seksenler
Bazen merak ediyorum da acaba birbirimize yaptıklarımız için Tanrı bizi affedecek mi? Sonra etrafıma baktığımda fark ediyorum ki Tanrı bizi izlemeyi çoktan bırakmış.