Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı
indir.
nuh.nenaFiyuv... Prova sınavına girerken baş örtümde bulunan çengelli iğneye izin vermeyen sevgili denetmenler, Böyle fazla kasmamak lazım bazen ahsjshd Ay…devamıFiyuv... Prova sınavına girerken baş örtümde bulunan çengelli iğneye izin vermeyen sevgili denetmenler,
Böyle fazla kasmamak lazım bazen ahsjshd
Ay inşallah o stres sınavını etkilememiştir :(
3y
2 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (3)
bisturiBöyle bir şey yaşasaydım sakinliğimi koruyamazdım sanırım. (☉。☉)! Öncelikle helal olsun gerçekten. Ardından da geçmiş olsun. Ne diyeceğimi bilemiyorum... En…devamıBöyle bir şey yaşasaydım sakinliğimi koruyamazdım sanırım.
(☉。☉)!
Öncelikle helal olsun gerçekten. Ardından da geçmiş olsun. Ne diyeceğimi bilemiyorum...
En azından bir sürü arama yerinden geçtiğimiz hâlde hiçbirinin bir işe yaramadığını anlamış olduk. Bu nasıl bir dikkatsizliktir???
3y
5 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
martistisOha harbiden akandjwkkand neyse şükür bir sıkıntı olmamış
3y
5 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
animecixOff be olaya gel 😳 çok, geçmiş olsun iyi ki bir şey olmamış
3y
5 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
eyll.aydn'Oha' diye kaba bir tabir kullansam ayıp olur mu? Sınav stresi, heyecanı bir taraftan; Her an birisi fark edecek stresi,…devamı'Oha' diye kaba bir tabir kullansam ayıp olur mu?
Sınav stresi, heyecanı bir taraftan;
Her an birisi fark edecek stresi, korkusu bir taraftan...
İyi ki aksi bir şey olmamış. İnşallah sınav sonucunda iyi olur 🙂
3y
7 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
hanseulYaaaa gerçekten bende hissettim gibi oldum gerçekten bu arada geçmiş olsun bende bugün sınava girdim heheh inşallah iyi geçmiştir 😁❤😊
3y
6 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (3)
cennetozdmrAyy ben de çok gerildim valla, inşallah sınavın da güzel geçmiştir
3y
8 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
katilhalitOkurken yaşamış kadar oldum. Ben de gerildim resmen. 😅 İyi bir aksilik olmamış. 👍