Efsaneee bir filmdii. 🫶🏻 Ben kitapları ve edebiyatı sevdiğim için keşke karakterin yerinde olsaydım diyeceğim türden bir filmdi. Yerin Paris olması daha bir cezbedici.Karakterin sonunda kendisi için en iyi seçimi yapması filmi daha da güzelleştirdii.