hayalpostasi 11 months ago Spy x Family Tatsuya Endo 41 Gönderi ÇOK TATLI BİR ANİMEE. Ben zaten tatlı animelere bayılırım ama spyxfamily’nin yeri bende ayrı. Çok komikti ve aksiyonluydu. Damianlı sahnelere aşık oldumm. 3. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum<3