Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
hayalpostasi 11 months ago
Clarissa
Stefan Zweig
28 Gönderi
Herkese selam. Zweig'ın genel olarak kitaplarını çok severim. Kitabın yarım kaldığını bilmiyordum daha sonrasında öğrendim. Zweig'ın tamamlayamadığı elinde taslak olan bir kitapmış. Editörü sonrasında toparlamış. Ama yaklaşık 150 sayfadan sonra bende fark ettim ki o derinliği alamadım. Her şey üstünkörü…devamı
user profile picture
kevj Spoiler butonuna tıklamalıydın bence, kitabı dün bitirmiş biri olarak söylüyorum bunu. Baya sonuna kadar anlatmışsın yani kitabı
11m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)