Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
centralperk 10 months ago
Kara Şövalye
Christopher Nolan
161 Gönderi
Yine bir Nolan şaheseri ve çok çok iyiydi diyebilirim. 2.5 saatim dolu dolu sıkmadan dikkatim dağılmadan geçti. Ama ben sanırım ilk filmi olan Batman Begins'i daha çok sevdim. Bir çoğunuz bu düşünceme katılmayabilir. Joker karakteri harika oynanmış. Mimikleri felan çok…devamı
user profile picture
sandvicordek 3. filmi izle kesin en sevdiğin seri olacak
10m 1 beğeni Yanıtla like icon