gaseyan 10 months ago Sen yine de gülümse Gölgelere sarın gündüzleri Kimseler göremesin duyamasın Neler oluyor kimsenin bakmaya Bakıpta görmeye cesaret edemediği... Ki ben de kör oldum artık Ne yazık ki başka çare yok O yüzden kızmamalı Kendinden başkasına.