Bir göl kenarındayım Sular yükseldikçe yükseliyor Oturmuş sessizce düşlere dalmışım Nefesimi kesen mutluluklar kuruyorum Bir yandan da boğuluyorum Aldığım her nefesle birlikte Dibe doğru çekiliyorum Yaşamak bir o kadar tatlı gelirken Yalnızlığım boğazıma sarılıyor Çırpınıp duruyorum sessizce Her şeyin geçiciliğine…devamı