Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
shadowclipsy 1 month ago
Ben artık insanlara güvenimi kestim kötüyü iyisi sapığı istismarcısı tacizcisi tecavüzcüsü her türlü insanı var kime güveneceğimi bilmiyorum artık o yüzden sevmek güvenmek inanmak yok her şeyi kestim kotamı sonlandırdım ne arkadaşım var ne dostum ne düşmanım ben kendime yeterim…devamı
user profile picture
okudum_izledim Piskolojisi bozuk olanı narsisti manipülasyoncusu varda var ben artık korkuyorum insan tanımaktan kimle tanişsam piskolojimi bozuyor
1m 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
theeylul Kimseye güven kalmadı iyi insan nadir bulunuyor
1m 2 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
gokhankutas 👏👏👏
1m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)