Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
aurelliaa 1 month ago
Evlilik Şirketi
Bekir Yıldız
2 Gönderi
"Anlayamıyorsun değil mi? İyi ya da kötü olduğumu? Kör mü oldu gözlerin? İnsan olarak dilimden başka çözebileceğin bir şey yok mu yüzümde? Acı çekiyorum bak, insanlığın ortaklaşa paylaştığı duygulardan yoksun olduğumuz nasıl da belli. Nasıl da öksüz kalmışsın. Salt anasız…devamı
user profile picture
yusuf1 Şimdi bu kitap iyi mi kötü mü? Evlilik kurumunu taşlıyor mu?
4w Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)