İlk bölüme göre iyi değil diyorlar ve kendim de öyle düşünüyordum. Fakat film kötü değil ilk bölüm o dönemde orijinalliği açısından çok beğenildi. Tabi o tadı aldık öğrendik tatmin olduk ve ikinci bölüm de aynısının devamı olunca aynı zevki vermedi,…devamı