Güzel bir belgesel olmuş fakat ben cinayetlerden sonra programa çıkacakları süreç hakkında yaşananları merak ettim. Buna yer verilmedi. Zaten belgeseldeki kısımlar Müge Anlı’nın programında vardı. Bu arada izlemeyenler Tssigalko’ dan izlemenizi tavsiye ediyorum ♥️