Kesinlikle ama kesinlikle okunmalı dediğim kitaplardan.gittiğim her yerde herkesede öneriyorum.yazım tarzı,kurgusu,alt yapısı kitabın boşuna uzatılmaması ya da kısa tutulmaması her bölüm için orantılı sayfa sayısı.kitabin konusunda ki;bakış açıları, yaşanacaklar, pişmanlık ve paralel evren teorisi... mükemmel bir eser daha okumak iser…devamı