Kitaba başlarken yazarın erkek olduğuna inanmakta zorlandım :) Kadın karakterlerin dili ve iç dünyası oldukça başarılı aktarılmıştı. Akıcı anlatımı sayesinde sayfalar hızla ilerledi ve yazarın kalemine gerçekten hayran kaldım. Ancak kitabı bitirdiğimde hissettiğim şey kalemine hayran kalmama rağmen hikayenin yönüne…devamı