Nerede yanlış yaptım diye düşünüyorum Uzun süredir varlığımı kabul edemiyorum Nasıl oldu da bu his içime karabasan gibi Çöktü ruhumun en derinlerine hapsetti beni Bu soruları cevaplamak için tek başıma Çocukluğuma inmeye cesaret edemiyorum Epey karanlık bir depoya inmek gibi…devamı