nickyy 2 weeks ago Gazap Ateşi Tony Scott 26 Gönderi Genel olarak çekimleri filmin akışı aksiyon vs güzel. Denizel in oyunculuğunu ben sevmiyorum onun yerine başkası olsa daha çok sevebilirdim mesela Punisher ı oynayan abi. Mantıksız yerleri de az değil ama her şeye dikkat etmeye de gerek yok di mi