Büyük bir beklenti içerisinde aldım fakat beklentimin biraz altındaydı. Yürümekle ilgili klişe sözler hepimizin bildiği şeyleri anlattı durdu. Neymiş yürürken ağaçlar varmış, gökyüzü çok güzelmiş falan filan. Okumadan önce de biliyordum zaten. Pişman olduğum bir kitap oldu