Ya gece gece sinir bastı. Bir arkadaşım var benden de büyük tamam mı samimiyeti kuruyor kuruyor sonra birden bire mesajı görüşmeyi kesiyor. Derdin ne diye sorunca da cevap vermiyor. Aradan zaman geçince hiçbir şey olmamış gibi yazıyor tepki verince de…devamı