Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
crow 1 week ago
Naruto
N/A
45 Gönderi
Naruto benim ilk izlediğim ve tüm serisini bitirdiğim animedir. Bu sebepten benim için yeri ayrıdır. Naruto hikayesiyle,mesajlarıyla, muazzam karakterleriyle çok güzel bir seri. Serideki neredeyse hiçbir kötü karakter (Villainlar) doğuştan kötü değil. Kimi savaşta ailesini kaybetmiş, kimi ihanet görmüş, kimi…devamı